Hürriyet

9 Haziran 2012 Cumartesi

Shopping Fest Başladı


Evet bugün alışveriş festivali başladı ve bununla birlikte indirimlerde başladı tabi ve benim bugün aldığım ilk ürün bir t-shirt oldu hemde çok güzel zebra desenli.Aslında bugün birşey almak yoktu aklımda ama havanın sıcaklığına hiç bakmadan uzun kollu bluz giyince kadiköyde acil t-shirt arayışına girdim ve 3 yere baktıktan sonra en son collezione'da zebra desenliyi buldum ve çıkarmadım üstümden =).

İşte severek bayılarak aldığım yeni kıyafetim =).
Fiyat olarakta gayet uygundu 20tl.
Ve çok güzel 3 saat beğendim kendime fiyatları gayet uygundu eğer üçünü alırsam 120tl =D.Tabi bunu erkek arkadaşıma söylediğimde bana ters ters bakmaya başladı ama çok hoşuma gitti saatler elbet benim olcaklar =D.Onlarında fotoğraflarını eklemek isterdim ama collezione internet sayfasında bulamadım umarım alınca kendim çeker eklerim =/.

Eğer almak isteyen varsa buraya.














Bu shopping fest'den yararlanmak gerek aslında güzel indirimler var.Ay sonuna kadar devam edecek ve para durumlarını ayarlayıp mağazaları talan etmek gerek =).Herkese şimdiden bol bol alışverişli günler =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder