Hürriyet

24 Ekim 2012 Çarşamba

Hoşgelcen Puki =)

Uzun zamandır yazmıyordum.Aslında yazmak istediğim okadar şey varki, birikti valla hepsi =).
Ama bu yazı tamamen yeni kızımla ilgili olcak.
Yaklaşık 2 ay kadar önce babam telefon açıp köpek istiyormusun diye sordu ve bende hiç düşünmeden evet dedim tabikide =)
Bir ay kadar önce gittik ve 5 yavru (3 erkek, 2 kız) arasında kızımız Puki'yi seçtik.
Rengine tipine bayıldım.
Annesinin bir önceki doğumundan olan bir abisi var zaten bahçede kalıyor ama o, kızımız da evde kalıcak.
Aslında bu zamana kadar istediğim köpek hep bir poodle'dı, ama bu yavruda okadar tatlı ki, poodle artık başka bahara =)

Kızımın ilk fotoğrafı.
Bu fotopraf sırasında okadar bağırdıki anneside gelip ağlamaya başlayınca daha fazla tutmadım koydum yerine.

Ablam bugün gitti ve almışlar artık büyümüş bu halinden daha farklı bir hal almış.Gözler küçülmüş burnu uzamış.Şirin birşey olmuş =).Ama çok bağırıyormuş normal olarak.
Bende cuma günü gidip kızımı kucağıma alcam ve pazar günü bizimle birlikte eve gelicek bu güzellik =).

Tabi bizim kıskanç beyefendi ile biraz zorlancaz evde ama veterinerimizin dediği 10-15 günde alışırlar birbirlerine.Umarım o şekilde olur bizimki aşırı kıskanç.


1 yorum:

  1. Benim oğluşum da çok kıskanç, ama kedilere bile alıştı,artık kedi delisi:) Sağlıkla,mutlulukla büyütün, İYi BAYRAMLAR.

    YanıtlaSil