Hürriyet

10 Aralık 2012 Pazartesi

Accent Geçici Saç Boyası Kullandım



Bu boyayı alırken büyük bir merakla almıştım aslında.Daha önceki Rossmann alışverişlerimde dikkatimi çekmemişti zaten uzun zamandır da gitmiyordum.Gittiğimde de bunu görünce alıp denemeden olmaz dedim ve kaptım hemen bir küçük paket.
Aslında benim beklentim fazla birşey değildi.Saçlarımın alt kısımlarını daha önceden kırmızı boyamıştım sonrasında üstünü koyu kahveye boyamıştım ama tutmadı doğal olarak, aslında tutmaması biraz hoşuma gitti =).Nese hazır alt kısımlar bu şekildeyken bu boyayı kullanmak çok iyi bir fırsattı.Bu küçük paket benim saçımın küçücük bir kısmına yeterdi ve bende hem alt kızıllıklar dan bir parça hemde üst koyu renkli kısımdan bir parça boyamak istedim.
Boyamadan önceki fikrim alttaki kızıllıklara biraz parlaklık kızıllık/kırmızılık vermesi umudu ve belki üst koyu kısma biraz parlaklık vermesi.
Nese fazla uzatmadan uygulama sonucu bildirmek istiyorum.

Paketi açıp kaba döktüğümde gördüğüm renge bayıldım. Fotoğraftakinden çok daha güzel hoş bir kırmzıydı.Tabi bu küçük paketten bu kadar azıcık boya çıktı doğal olarak.Bu rengi görünce çok umutlanmıştım.
Bu arada çok hoşuma giden bir kokusu var boyanın tek sevdiğim yanı bu oldu.

Ve işte uygulama öncesi ve sonrası.
(Fazla vaktim olmadığından fotoğrafları birleştirip üstüne yazamadım ne yazık ki.)
Sol taraftaki biraz kaymış olan fotoğrafta boyadığım kısmın büyük kısmı gözüküyor.Gördüğünüz gibi alt kısımlar kızılımsı, tekrar koyu renge boyamak istemiyorum çünkü her an tekrar kızıla dönebilirim =).
Sağ tarafta ise boyadıktan sonraki hali.Hiçbir fark yok, boyanın etkisi sıfır.
Üst koyu kısımlarda etki olmamasını normal karşıladım tamam ama alt kısımlarda nasıl etkili olması onu anlamadım, başka hangi boyayı koysam alt kısımlara az çok renk verildi.

Bu arda ben saçımı boyarken Puki'nin ensesinede birazcık sürmüştüm ve onuda yıkadıktan sonra hafif bir şekilde renk kaldı.Hatta sonrasında yıkanmamasına rağmen boya kayboldu üstünden.
Ben daha önceden Dumana biraz kızıllık vermiştim ama hiç bu kadar çabuk kaybolmamıştı boya.

Belki çok açık renklilerde tutabilir bu boyalar ama alacak olanlarda varsa fazla ümitli olmasınlar bence.
Ben çok tavsiye etmem açıkçası.
Ama fiyat olarak çok uygun, saçıma bir zararı da olmadı ve küçük paketi de bulunmakta bu nedenlerden denemeye değer.


1 yorum:

  1. peki saçın sonra normal hale geldimi ben platin sarıyım koyu renk denemek istiyorum tekrardan,saçı yıkadıkca bu sefer sarı rengim bozulurmu die merak ettim _?

    YanıtlaSil