Hürriyet

30 Eylül 2013 Pazartesi

Cecile Long Kisses Lipgloss - Mat Kalıcı Likit Ruj

Aklımda hiç yokken aldığım bir ruj oldu kendisi.Ama iyikide almışım.
Ben gerçekten bu kadar güzel bir matlık ve kalıcılık beklemiyordum.


Bu sevgili ruj Gratisde küçük kendine ait seyyar bir stantta satılıyor.
Benim gittiğim Gratisde tepede kalmıştı ve bende sadece bakmış olmuş olmak için baktım.
İyikide bakmışım.
Deneyebileceğim sadece 3 renk vardı ve bu renkler nude tonlardaydı =/.
Bende standı aşağı indirip karıştırmaya başladım.
Başta aklımda kırmızı tonları bulmak vardı ama sonrasında bu güzelim rengi buldum.
14 ve 15 numara arasında kararsız kalmıştım ama sonunda 15 numarayı seçebildim =D.

Normalde bu şekilde gloss tarzı rujları çok rahat kullanamam ama bu rengi bırakmakta olmazdı.


İlk sürdüğümde flaşlı hali.Parlak duruyor ilk sürüldüğünde.

Buda bir kaç dakika içinde matlaşmış hali.
Sürümü rahat ve yumuşak.
Renk için söyleyecek tek birşeyim var oda fotoğraflarda olduğundan biraz daha koyu olduğu yani tam benim rengim bu ruj =D.
Fiyat olarak 15tl olması gerek.


Sürdükten 6-7 dakika sonra üzerine peçete ile iyice bastırdım ne kadar çıkacak diye. işte çıkan bu kadar oldu.



Dudak üzerinde ne kadar kaldığını ne yazık ki söyliyemicem hem iş yüzünden koyu tonlarda ruj süremiyorum hemde zaten ellerim yüzünden bir süredir makyaj yapamıyorum ama bu ruj alınır =D.

5 yorum:

  1. Renk cidden çok tatlıymış canım,ben her ne kadar sürmesem de böyle tonlar :)) Matlaşınca da değişik olmuş ya merak ettim bunları. Güle güle süüür !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, bayıldım bende rengine =) nude tonlara bir bak derim çok güzeller =)

      Sil
  2. Renk bana yakışmaz ama,renk çok hoş güle güle kullan canım,bu seriye bayılıyorum kırmızı numarası var bendede kalıcı ve nefisler !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızıya bir denk gelemedim ama eminimki çok güzeldir =) kalıcılık gerçekten süper sizde güzel günlerde kullanın =)

      Sil
  3. Ben senelerdir kullaniyorum bu rujdan fakat darkli rengini. Bu sene visne curugu rengi cikti ve gercekten harika duruyor. Su an fiyati 23 olmasi lazim...

    YanıtlaSil