Hürriyet

16 Mayıs 2013 Perşembe

18 Günlük Kısa İş Maceram

Buradan yazamadım ama diğer yerlerden (instagram,twitter,youtube) takip edenler varsa bilirler.Kısa bir iş maceram oldu uzun aradan sonra.
İstanbul Palladium AVM'de yapılan bir etkinlikte çalıştım.

Kids Dino Dig etkinliği =/.

Aslında bu işte arkadaşım çalışacaktı bende bir daha böle iş olursa bana da haber ver dedim ve son dakika işe başlayacak 2 yada 3 kişi (şuan hiç emin değilim) vazgeçmişler ve ben son dakika bu işe dahil oldum.

İşin başlangıç tarihi 19 Nisandı ve bana 16'sı akşam haber verdiler.
17'si koştura koştura evrakları topladım.Canım çıktı bu sefer evrak toplarken, ben hiç bir iş için bu kadar uğraşmamıştım.Özellikle banka hesabında çok sorun yaşadım hatta bir buçuk saat kadar sıra bekledim ve hesap açamadılar deli oldum.
Neyse efendim 17'sinde gittim evraklarımı teslim ettim.
18'inde küçük bir toplantı yapıldı herkes birbirini tanıdı felan.
19'u iş başlangıç günümüzdü.
İşe başlar başlamaz ilk saçmalık yaşandı.
Bize toplantıda tulum giyceğimizi ve bu tulumların 2 beden olduğunu söyledir.Tulumların bedenleri 48 ve 52'imiş bol bol rahatça giyersiniz dediler.Bizim aklımızda da ohhh rahat olucaz düşüncesi oluştu.Ama nerdeee 52 beden dedikleri tulum 38-40 beden giyen arkadaşıma anca oldu diyebilirim.Bu durumdan da anlaşılacağı gibi ben tulumsuzdum sadece ceket giydim.

Neyse efendim ilk günler güzeldi.Yardımcı oluyorlar felan.Yardımlar bitti, en çok sesi çıkan ben en çok anlatımı yapan ben oldum tabi o ayrı =D.

Hepimiz hasta olduk.
Normalde 7-8 kişinin çalışacağı işte biz 5 kişi çalıştık sonra bu sayı bazı sebeplerden 4'e düştü.
Sayı az olduğu için izin yapamayacaksınız dediler tamam dedik zaten 18 günlük iş.
Ama herkes hasta olunca sırayla birer gün yattık evde.Seslerimiz kısıldı felan.
Fenanın fenası hallerdeydik.

Başlangıçta güzeldi ama sonrasında hastalık ve boş geçen saatler patladık sıkıntıdan.
Devamlı elimizde telefon internette dolaş felan, muhabbetler.
Hatta o kadar sıkıldık ki nereden aklıma geldiyse şu meşhur ''uçan adam'' aklıma geldi ve bende kendimi atıcam onun gibi dedim o derece =D.

En kötü yanı kapalı yerdeyiz ama bulunduğumuz yer cam tavanlı felan ve bütün gün güneş altında sucuğa dönüyorduk birde toz toprak offf offf =/.

Güzel yanları da vardı işin ve bir o kadar da kötü yanları.

Özellikle son gün 3 okul üst üste geldi ve ana okulu hepsinin yaşları çok küçüktü delirdik.

Şunu gördüm ki çocuklarla uğraşmaktan çok anne ve babalarla uğraşmak daha yorucu.
Komik olaylar da yaşandı.
Kötü olaylarda.

Büyük dinozorlar vardı onlardan korkan çocuk çok oldu.(altına yapacak kadar)

Çok tatlı çocuklarda geldi, söylediğimiz hayır kelimesini anlamayan çocuklarda.

Bunlar çok yaramaz napıcaz dediğimiz çocuklardan yüzümüzü kara çıkardıkları da oldu.



Ama bizim insanımız bir garip arkadaş.

Küçük kafes içinde T-rex vardı, onu tekme tokat dövende oldu.

Yapma dinozor yumurtaları vardı yanında kocaman dokunmayın yazmasına ve etrafında demir felanda olmasına rağmen o yumurtayı tutup çocuğunun eline veren ve onu uzun uğraşlardan sonra alabildiklerimiz de oldu.

Düğme basmasın jeton alın yazılarının olduğu yerde koca adamlar gelip düğmelere basıyorlar bişi olmadığını gördükleri halde devam ediyorlar birde.

Tur çocuklarının girip belgesel seyredeceği onun dışında kapısında kırmızı şerit olan yere çocuklarının sokup minderlerin içlerini açıp orayı dağıtmasına laf etmeyenlerde oldu.
Hatta bu işi daha da abartıp ailecek o minderlere yayılıp, belgeseli açıp kahvelerini yudumlarken çocuğunda orayı dağıtmasına tek kelime etmeyenleri de gördük.Hatta ve hatta çıkarmısınız burası yasak turdaki çocuklar için dediğimiz de dalga geçerek ve küçümseyerek bende izlemek istiyorum/bende çocuğum diyen (bunu diyenler 40 yaş üstü) kişilerde oldu.


Nese efendim öyle böyle bitti iş rahatladım.

Güzel yanlarından biri işin son günü bir tanede bile olsa bira içip bol sohbetle kafa dağıtmak oldu =).

Gelenler oldu konuştuklarım oldu ama iş işte kısa konuşmalar hep.

İşe aksilikle başladım aksilikle bitirdim.
Herkesin maaşı tam yattı benimki yarım yattı umarım alcam kalanı kısa zamanda daha sorun yaşamadan =/.

Bu işin en büyük eksi yanı Puki'nin bana trip atması oldu.
Bir köpek nasıl trip atar bunu da görmüş oldum.
Puki geldiğinden beri ben hiç çalışmadım ve şimdi 18 gün aralıksız çalıştığım ve tek evde kaldığım günde de hiç kalkmadan yattığım için küs bana.Aramız yeni yeni düzeliyor.
Aynı şeyi Dumanda yaptı ama onunki daha kısa sürdü.


Son olarak da görmeyenler için işin ilk günü çektiğim video.
0.20'nci saniyeden sonra kafeste gördüğünüz dinozor şiddete maruz kalan dinozordur.Nasıl bir düşüncesi varsa o bayanın onu dövmeye başlamış çok merak ediyorum.
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder