Hürriyet

16 Mayıs 2013 Perşembe

Çalışırken Aldıklarım

18 gün çalıştım diye alışveriş yapmayacakmıydım =D

Biraz uzun olacak gibi.
Hemen başlıyorum neler neler almışım =).




İlk olarak bu bileklik.
Gördüğüm anda vuruldum.
Koton'dan indirim bölümünde buldum.
Orijinal fiyatı 16tl olması gerek ben 4tl'ye aldım.


Bu küpelerde yine koton'dan.
Geçen sezonun küpeleri, ilk gördüğümden beri nedenini bilmediğim şekilde sevdim bu küpeleri.
Ama alerji yapcak çok iyi malzemesi olmadığı için tam para vermek istemedim.
16tl'den yanılmıyorsam 6tl'ye düşmüştü aldım hemen.



Bu küpelerde kotondan.
15tl sanırım orijinal fiyatı 3tl'ye düşmüştü.


Bu küpede yine yukarıdaki ile aynı =).



Bu küpeyi forever new'de beğendim ve kaptım.
Tabiki yine indirimdeydi.Üst tarafında yavru ağzı renginde taşları var belki boyarım siyaha ama böle de güzel.
Orijinal fiyat 25tl ben 3tl'ye aldım.

Bu küpeyi forever new'de beğenmiştim.
İndirimdeydi 5tl'ye düşmüştü.Rengi altın olduğu için kararsız kalıp almamıştım.
Sonra çok aklımda kaldı diye almaya gittim ve 3tl'ye düşmüştü.
Orijinal fiyatı 20tl.

Burdan sonraki üç aksesuar six mağazasından alındı.

İlk olarak bu tatlı tavşan yüzük.
Bayıldım, L yazıyor ama yinede küçük bana alttan kesip genişletcem.
Orijinal fiyat 17tl ben 3tl'ye aldım.

Bu tarz küpeleri seviyorum gümüş rengini de uygun fiyata bulunca kaptım hemen.
Orijinal fiyat 17tl bunu da 3tl'ye aldım.


Bu küpede hoşuma gitti.
Soldaki tam açılmış hali sağdaki kulakta duruşu, bence hoş.
Orijinal fiyatı 25tl ama bunuda 3tl'ye aldım.

Ben bu indirimi sabah erken yakaladım hatta mağazadaki adama sordum bugün son gün dedi.Bir kaç şey daha beğenmiştim bugünde devam ediyorsa iş çıkışı gelirim arkadaşla bakarız fikir alırım demiştim ama iş çıkışı bir gitti reyonlar değişmiş indirim reyonu kalkmış sinir oldum =/.



Bu iki ürünü watsons'ın bir kampanyasından aldım.Yanlış hatırlamıyorsam watsons kendi ürünlerinde %33 indirim yapmıştı ozaman almıştım.
Takma kirpikler normalde 10tl, göz maskeside 3-4tl ama indirimde ikiside 10-11tl gibi bir fiyata geldi.
Daha deneyemedim kirpikleri ve göz maskesini yarın açıcam umarım.
Göz maskesi iki türlü vardı hem böle hemde lastikli vardı ama o lastikli beni sıkardı bu daha rahat.Hem sıcak hem soğuk kullanılabilir güzele benziyor.



Bunu da yine watsons'dan aldım.4tl gibi bir fiyatı var.Çalışırken bir tane bitirdim.Sprey deodorant hiç sevmem rahatsızda eder fazla kaçarsa ama kokusu hoşuma gitti bir kenarda bir tane olsun dedim.
Vanilyalı bir kokusu var hoş hafif.



Essence 3D far en çok almak istediğim renkti ve aldım.
Ama diğerlerinden daha sıra gelmedi.



Cecile ve flormar ojeyi arkadaşım getirdi bana.
Diğerlerini de meraktan aldım az ojem varmış gibi.
Sol baştan numaralar; 60 - 411 - 126 - 148 - 142 - 228


Bir akşamda kalem manyaklığım tuttu.Kendimi gratise attım ve yarım saat sonunda bu 6 kalem ile çıktım.
Hepsi emily marka, bu kalemler hem yumuşak hem sürümü kolay seviyorum.
Kırmızı dudak kalemi diğerleri göz.



NYC kalem ve eyeliner'larda 1 alana 1 bedava vardı.
2 likit eyeliner, 1 kalem eyeliner, 1'de iki uçlu kalem aldım.
Likit eyeliner biri kullanımda hoş sevdim, ama dayanıklılık için net birşey diyemiyorum şuan.
Keçeli kalem gibi olanı arkadaşım çok sevdi onun tavsiyesi üstüne aldım ama daha sevemedim ben.
Kalemi henüz kullanamadım.



Bu iki ürün stok amaçlı alınmıştı ama kısa zamanda kullanıma açılacaklar.


Küçük bir avon alışverişim oldu.
Ojeyi indirimli almak için allığı da aldım =D.
Krem internette bir form doldurdum oradan hediye gelmişti.
Allığı bir kere denedim renk hoş, kendi fırçası çok gereksiz.
Oje en az iki kat sürmek yada başka ojenin üstüne sürmek gerekiyor.
Kremi daha açmadım.

Ruj coy copper renk.
Bu ara pek hoşuma gitmiyor beklediğim gibi durmadı bende.

Bu kırmızı dudak kalemide rujun hediyesi.İsmi true red.Bayıldım rengine.


Ve son olarak,

Golden rose farlar.
Evet abarttım biraz.
Bunlar indirimdeydi ilk aldıklarımızı 3,5tl gibi bir fiyata almıştım ama sonrasında 2tl'ye düşmüştü fiyatları.
Arkadaşımla 2 akşamda bir mutlaka gidip bakıyorduk sanki yenileri geliyormuş gibi =P.
Sömürdük indirim bölümünü.
Canlı mavi ve yeşilim yoktu onlar güzel oldu sevdim de =).
Renkler güzel canlı ve kalıcılıkları çok güzel, özellikle far bazı ile.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder