Hürriyet

14 Haziran 2013 Cuma

İlk Yves Rocher Online Alışverişim



11 Haziranda bir mail geldi bir günlük bir kampanya.
Ogün için ne kadarlık alışveriş yaparsanız yapın bir makyaj çantası yada ayak törpüsü ve ikili far hediye ediyorlardı.
Bu fırsatı kaçırmak istemedim ve bir lip balm aldım bende =).
Bu aralar lip balm fazla kullanmaya başladım.
Lip balm 7.90tl idi ve 5tl'de kargo ücreti ödedim.
27.90tl değerindeki ikili far ve makyaj çantasına ücretsiz sahip oldum diyebilirim.
Siparişim ayın 12sinde kargoya verildi ve 13ünde elime ulaştı.
Kargo biraz fazla dolanarak elime geldi o ayrı =D.

Bence tek eksi yanı paketleme.
Birincisi bu kadar ürün için kargo kutusu bana biraz büyük geldi ve ürünler korunaksız şekilde konmuştu.
Lip balmı geçtim ama en azından farın bir şeye sarılması gerekiyordu diye düşünüyorum.
Koca kutuda sallana sallana geldi, şansım varmış kırılmadan zarar görmeden geldi.
Ama tekrar bu şekilde bir alışveriş yaparmıyım emin değilim, 

Ve kısa bir video =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder