Hürriyet

29 Haziran 2013 Cumartesi

Turuncukasa.com Alışverişim ve Bioderma İndirimi



Turuncukasa.com belki duydunuz belki duymadınız bilmiyorum ama ben yeni duydum ve ilk siparişten memnun kaldım.
7-24 Makyaj ve Kozmetik Aynası bloggerları ile ortak bir kampanyası var Turuncu Kasanın.
Tüm Bioderma ürünleri %50 indirimli süperrrr =).
Bende ne zamandır almak istediğim Bioderma Sensibio H2O'lardan aldım, çokda avantajlı oldu.
Hem bir alana bir bedava hemde %50 indirimli daha ne olsun =).

Kargo dahil toplam 36.50tl ödedim.
Perşembe akşamı sipariş ettiğim ürünler, cumartesi öğlen teslim edildi.
Normalde kargoda hep sorun yaşıyordum (ahhhh yurtiçi kargo) ama bu sefer sıfır sorun Aras kargo ile teslim aldım.
Ve maillerede hızlı cevap veriyorlar.
Paketlemesi hoşuma gitti.

Yves Rocherdan kargo ile gelen far hiç korunaklı değildi ama Turuncu Kasadan aldığım bu ürünler kırılacak ürün olmasa da, kutu üzerine kırılacak ürün etiketi yapıştırılmış ve pıt pıt poşetlere güzelce sarılmıştı.
Hemen indirim kuponları linklerinide yazıyorum;


Ve kargo açılım videosu =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder