Hürriyet

25 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar

Geçen hafta içerisinde küçük bir Flormar alışverişi yapmıştım.


BB Krem daha önceden almıştım yedekte bir tane daha olsun diye yine aldım.(Matlığı ciltte duruşu hoşuma gitti.)
Her ne kadar pembe rengi sevmesem de bu pembenin tonu ve diğer renklerle karıştırma düşüncesi beni çekti ve onuda aldım.

Ama bu alışverişimde bir sorun oldu.
Normalde bu seride %50 indirim var yalnız ben eve gelipte fişe bakınca fazladan çekildiğini gördüm ürünlerin %30 indirimli fiyatları hesaplanmış kasadan geçerken ve o şekilde yansımış.
Nasıl oldu bunu alırken fark etmedim bilmiyorum =/.

Bende bu sorun hakkında hemen Flormar'ın kendi sitesinde bulunan iletişim bölümünden mail yazdım ve ertesi gün telefonla geri döndüler.
Geri dönüş hızları muhteşem kesinlikle.
Sorunu tekrar konuştuk anlattım.Ve konuştuğum bayan gün içinde tekrar geri döneceklerini söyledi.

Ogün geri dönüş olmadı, yoğunluk falan sanırım az çok anlıyorum o yüzden çok dert etmedim.
Ertesi gün tekrar kendi sitelerinde bulunan iletişim bölümünden geri dönüş olmadığını yazdım ve 5 dakika geçti geçmedi telefonum çaldı.
Fişimle birlikte mağazaya gittiğimde sorunu çözeceklerini söylediler.
Ogün fiş yanımda olmadığı için ertesi gün mağazaya gittim.
Ve gerçekten çok ilgiliydiler.Bu çok hoşuma gitti.

Aslında benim düşündüğüm aradaki farkı iade ederler yada alışverişimde indirimler yaparlar gibi birşeydi.

Konuştuğum bayan sanırım bölge müdürü yada mağaza müdürüydü emin değilim şuan =).
Bana Lights Of Flowers serisinden istediğim bir ürünü alabileceğimi söyledi ama o seriden başka ürüne ihtiyacım yoktu bende yeni çıkan jumbo kalem farlardan bakmak istediğimi söyledim.Onlara yöneldik 3 renk arasında kalmıştım; siyah,mor ve gri.Oradaki kızın sayesinde mor olana karar verdik.

Aslında aklımda kaç gündür bir ruj almak vardı hazır girmişken rujlara da bakıyım dedim ve Revolution Perfect serisinden bir ruj seçtim.

Sadece ikisini alıp kasaya gittim ne olacak ne ödicem nasıl olcak hiçbirşey bilmiyordum.
Ürünleri okuttu kasada bir iki işlem yaptı, bende ne kadar ödiyeceğimi sordum.
Ve aldığım ' bunlar size hediyemiz birşey ödemenize gerek yok oldu.'
Gerçekten beklemediğim ve beni şaşırtan bir durum oldu.
Yapılan bir hatayı/yanlışlığı telafi etme yolları okadar güzeldiki Flormar'a olan sevgim arttı diye bilirim =).

İşte bunlarda hediye olan ürünlerim.


              Jumbo kalem far, J06        Ruj; Revolution Perfect serisinden, R16

Kalem farın ve rujun duruşu.


Lights Of Flowers serisinden olan farlarım.
Pembe olan LF25, Mavi gibi gözüken ama aslında siyahımsı bir renge sahip olan LF24.




Sağ taraftaki duruşu tek seferde verdiği renk.
Sol taraftakiler 2 sefer felan üzerinden geçince verdiği renk.

Lights Of Flower Mat BB Krem; 12.50tl
Ligths Of Flowers Far; 11tl
Revolution Perfect Ruj; 16tl
Jumbo Kalem Far; 13.50tl



Flormar'a hızlı geri dönüşü, ilgisi ve bu kadar güzel bir şekilde hatalarını telafi ettikleri şekilde ne kadar teşekkür etsem azdır.

Bu davranışınızla size olan sevgim kat kat arttı ve sizden daha çok bahsedeceğim kesinlikle.
Tekrar ve tekrar TEŞEKKÜRLER =).  

2 yorum:

  1. gerçekten çok iyi yapmışlar böyle ufak şeyler firmalara güvenimizi arttırıyor..

    YanıtlaSil
  2. aynen canım çok daha sevmeye başladım flormar'ı artık =)

    YanıtlaSil