Hürriyet

23 Eylül 2013 Pazartesi

Les Parfum De Grasse - Gratise Özel Parfüm




Gratise özel gelen ürünlerden bu parfümde.

Boyutuna göre çeşitleri yeterli bence, farklı ve hoş kokulu seçenekleri çok.
Benim favorim Vanilya/Karamel olan tabikide.
Diğer kokular pek benim istediğim gibi değil nedense bu parfümü alırken aklımda hep tatlı bir koku almak vardı tam aradığım kokuyuda buldum.Bu sebeple diğerlerini pek sevemiyorum =/.
Koku olarak olarak her ne kadar Vanilya/Karamel olarak geçsede karamel daha ağırlıklı bir koku.
Müthiş tatlı, hafif ama belirgin bir koku.Sürdüğünüz anda kendini belli ediyor.



Küçük boyu ve bilyeli başlığı hem taşıma hemde kullanım kolaylığı sağlıyor.
Çalışırken bazen cebimde tuttuğum bile oluyor =).

Uygulama yeri olarak; kulak arkası, boyun ve bilek, kol içlerine sürüyorum ben.
Kalıcılık olarak pek iyi olmasa da koku müthiş.
10ml'lik boyu ve 8tl'lik fiyatı ile kendine çeken bir parfüm.

Boyut ve fiyat bence ideal, kokusu çok kalıcı olmasada bu koku için değer.
Tatlı olduğu için pek kışlık bir koku değil bence, havalar iyice bozmadan bol bol kullanmak gerek =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder