Hürriyet

8 Ekim 2013 Salı

Essence Metal Glam Göz Farı - 03

Gratise yeni Essence ürünleri geldi bende burduklarımdan bir kaç parça aldım tabikide =).
Umarım bunları vakit buldukça sizlerle paylaşıcam tek tek =).

İlk ürün Metal Glam Far 03 numara.

Normalde pembe pek sevmem ama altına baz olarak Maybelline Color Tattoo siyahı düşünerek aldım bu rengi.


Kutusu hoşuma gitti.Geniş ama ince.
Kutuyu sevdim eğer bitirebilirsem içine kesin başka far koyalım =D.


Paketten baktığınızda içerisinde altın sarısı ışıltılar var gözüküyor.
Görüntü çekici ve hoş =).



(Hepsinin altında Rossmann far bazı vardır.)
 
Birinci Maybelline Color Tattoo 60-Timeless Black üzerine uygulandı.İstediğim sonucu elde ettim diyebilirim.
İkincisi tek seferde verdiği renk.
Üçüncüsü iyice sürüp dağıttığım hali.

Renk olarak güzel kalıcılık olarak da iyi.
Tek eksi yanı eğer ürünü fırçaya ürünü aldıktan sonra hafif üflemeyi unutursanız simler kalıyor ve hafifde olsa dökülme yapabiliyor.
Aslında olsada olur olmasada olur bir far benim için başka rengini alırmıyım emin değilim şuanlık ama aklıma başka farlar var öncelikli =).
Benim en çok beğendiğim siyah üstündeki görüntüsü oldu kullandığımda da en çok o şekilde kullanırım.

4 yorum:

  1. Aaa Color tattoo siyah üstüne süper olmuuuş :) Ben de aldım bu farı geçen hafta ama sonra rengi pek cici kız rengi gibi geldi ,bir de benzer tonda 2 farım daha vardı :D Ben de siyah üstüne kullanayım bari, akıl vermiş oldun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık renkler için ideal kullanım yöntemi renklerde hafiften değişiyor hoş oluyor =)

      Sil
  2. güle güle kullan,pembiş rengi çok şekermiş.

    YanıtlaSil