Hürriyet

24 Ekim 2013 Perşembe

Flormar Passionate Dots Oje - PD02

Çok kısa bir yazı olcak yorgunluk yoğunluk arası anca bu kadar =(.

Duymayan kalmamıştır Flormar yeni seri ile yeniden gösterdi kendini =).
Yeni seri çıkmış almadan olmaz tabiki de birde Flormar mağazası hemen üst katımda tutamazdım kendimi, tutamadım da zaten =D.


Gördüğünüz iki ürünü kaptım hemen reyondan.
Oje meraktan, iş yüzünden bu tonları kullanamıyor olsam da tutamıyorum kendimi bayılıyorum.
Rujda artık alışkanlık her kozmetik alışverişinde mutlaka ruj olacak =D.

Ruju daha sonradan göstericem =)
Geçen akşam okadar yorgunluğun üstüne dayanamadım sürdüm ojeyi.
Tabiki sadece sol elime ve altına essence soyulabilir ojeyi sürerek.Çalışırken bu tür konularda kısıtlı olmaz gerçekten çok acı =(.

Rengin güzelliğine bittim.
Kurur kurumaz dokusu ortaya çıkıyor.
Ne kurutucu ne de başka birşeye ihtiyaç duruyor.
Hızlı kuruyor.
Kırık tırnaklarıma ve bozuk sürdüğüm halde ojeye kendini çok güzel gösteriyor.
Ne yazık ki dayanıklılık ve asetonla çıkarma konusunda net birşey diyemiyorum şuan malum =/.
Ama çıkarma konusunda sorun yaşanıcağını düşünmüyorum.



Ve bir süre hevesimi aldıktan sonra güzelim ojenin son hali minnacık bir top oldu =(.





1 yorum: