Hürriyet

9 Nisan 2013 Salı

Babacığım sağolsun =)

Daha önceki yazılarımda yeşil bir ruj yapmıştım ve yapımını da yazmıştım.
Yeşil ruj için buraya.

Yeni renklerde yapmak istiyordum ama elimde yaptıklarımı koyacak birşey yoktu.
Bende plastik şişe kapaklarından yapılan küçük plastik şişelerden yapmayı düşündüm.Onlar hem basit hemde istediğim kadar küçüklerdi.Tam istediğim boyut yani.

Geçen hafta annemle babam Eminönü, Tahtakale falan buraları gezmeye gittiler hep, bende bu ara pek evden çıkmadığım için hazır geziyorlar babamdan bana güzel sağlam bir yapıştırıcı almasını istedim.
Neyi nasıl yapacağımı da anlattım kendisine hatta yaptığım yeşil ruju ve ne kadar boyutta bir kaba koyduğumu gösterdim.Tama hallederim alırım ben dedi ve çıktı evden.



Akşam eve geldiklerinde babacığım bu minik şişeleri almıştı.
Aslında sürpriz olmadı bana öğlen beni arayıp 'hiç yapıştırıcı falan uğraşma sen burada çok güzel minik kavanozlar var onlardan alıyım ben,fiyatları da çok uygun' dedi.
Benimde aklıma yattı, yapışkan birşey sürmeyecek oluşum ve cam olması daha sağlıklıydı gerçekten.
Ama ben biraz daha küçük birşey bekliyordum =D, bunlar beklediğimden biraz büyük çıktılar.
Bir dahaki yaptıklarımı ilk yaptığımın en az 3 katı kadar falan yapmalıyım ki şişeler dolu gözüksün biraz =D.

Yanlış hatırlamıyorsam tanesi 50 kuruş civarı birşey demişti babam tam olarak hatırlamasam da çok çok uygun bir fiyata 6 tane şişem var şuan.
Ben normalde kendim düzgün yapamazsam bu tarz bir ürünü gratis yada watsons'dan almayı düşünüyordum ama orada da 3-4 tanesi 5tl bir fiyata sahip.
Bunlar biraz büyük olsalar da hem fiyat açısından hemde cam olduklarından hoşuma gitti.
Hatta dün evde bir tane daha buldum bunların boyutunda şişe =)
Şuan elimde 7 şişe var ve dolmayı bekliyorlar umarım en kısa zamanda da dolacaklar.

2 yorum:

  1. Ulusta bir boy büyüklerinin tanesi 35 kr.Hem sağlıklı hem ucuz.Ben de seyahate çıkarken krem,makyaj temizleyici gibi şeyleri koyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babamda o civarda bir fiyata aldı sanırım ilk arası uzun ince bulmuş 15 kuruş dedi ama işime yaramıyordu onlarda, bunlar gerçekten plastikten daha iyiler sağlık açısından

      Sil