Hürriyet

5 Nisan 2013 Cuma

Watsons ve Instagram Yarışması

Lafı uzatmadan hemen konuya geçiyorum bu sefer =)

Bilenleriniz var mı bilmiyorum ama mart ayında watsons instagram hesabı üzerinden 3 haftalık 3 farklı yarışma düzenledi.
3 farklı konu belirledi ve onlarla ilgili fotoğraf paylaşımları isteyerek her hafta en çok beğenilen 10 fotoğraf sahibine sürpriz bir paket yollayacaklarını söyledir.
Ben şans eseri ilkine katıldım ve kazandım.
İlk haftanın konusu watsons alışverişiydi.

Bu arada kargocular la Puki yüzünden hep birşey çıkıyor =D.
Bu sefer gelen kargo görevlisi köpekten korkuyormuş, adam küçücük Puki'yi gördüğü anda geri kaçtı.
İmza atmam için kağıdı yaklaştırırken 'bişey yapmaz dimi' dedi bende 'yok yapmaz' dememle birlikte Puki adama hırlayıp havlamaya başladı, gülmemek için kendimi zor tuttum.İmzayı bile zor attım hatta karaladım, adam direk asansöre kaçtı =D.
Puki'de birşey yapıcağından değil ama karşısın da korkan birini görünce savunmaya geçiyor.


İşte buda benim çektiğim fotoğraf.
Ojelerimle oynarken hadi bir fotoğraf çekip bende yollıyım dedim ve sadece rimmel london ojelerimin olduğu bu fotoğrafı çektim.
Tabi bu 3 hafta kadar önceydi.
Ve paket gönderimleri ay sonu yani bütün yarışmalar bittikten sonra yapılacaktı.






Bekle bekle ve bugün bu paket geldi elime.
Aslında ben bu kadar da küçük birşey beklemiyordum.
Evet kutu güzel,ben birde hani kargoda bişey olmasın sararlar belki diye düşünüp biraz daha büyük bir paket bekledim ama sarma falan da yoktu.




Paketi ilk açtığımdaki görüntü bu şekilde hepsi düzgün konmuş ve kırılacak şeyler olmadığından sarmaya da gerek yokmuş =).




Paket içerisinden 5 adet ürün çıktı.
Bir tanesine hiç anlam veremedim gerçekten.





Bu el kremlerinden alıp denmek istiyordum ama elimde çok fazla krem olduğu için erteliyordum hep paketten çıkması güzel oldu.Yakın zamanda açıp kullanmaya başlıcam.




Bu mendiller normalde hep büyük paketlerde satılıyor bu nedenle almak istemiyordum çünkü kıyıp da kullanamam ben bu şekilde paketli olan mendilleri =)
Bunun çıkması da güzel oldu daha önce aldığım zebra desenli mendillerin yanına gidecek kendisi.






Bu üründen daha önce almıştım cepte falan taşıması kolay oluyor yada küçük çantalarda fazla yer tutmuyor.Güzel kullanışlı.



Bu ürününde çıkmasına gerçekten çok sevindim.Bu ürün
hakkında kötü yorum yapan pek duymadım.Denemek istiyordum ama ruj insanıyım lip balm çok fazla tüketemiyorum.Bunun da çıkması güzel oldu hemen denicem kendisini.
Denedim hemen =)
Güzel bir ürün koruması yüksek olması çok daha iyi ve beyaz yapıda olduğu halde renk veriyor.Elimde denedim açık pembe oldu, çıkarması biraz zorluyor iyi mi kötü mü bilemedim.Her ne kadar pembe sevmesem de dudaktaki görüntüsünü beğendim =).






Bu ürüne anlam veremedim ben bunu neden koydunuz =/.
Bunun yerine bayanlar için olan bir yüz temizleme ürünü koysanız kat kat iyi olurdu.
Bu ürün ne yazık ki benim hiçbir işime yaramayacak verebileceğim biride yok yazık olmasın kullansın diye =/.
Bir şekilde değerlenecek bu ürün de ama bakalım nasıl.










Güzel paket ama keşke o erkek ürünü olmasaydı.















Doğruyu söylemek gerekirse ben watsons'dan biraz daha eli açık olmasını beklerdim.
Güzel büyük bir yarışma yapıyorsun, 3 hafta sürüyor her hafta 10 kişi seçiyorsun toplamda 30 kişi.
Eğer bu kadar çok kişiye hediye göndermeyi istiyorsan bunu yapıcaksan biraz daha elin açık olsun ki insanları kendine çek.
Ürün sayısı bu kadar kalsın paket içine bir kaç parça da deneme boyu ürün koy, beğenirsek gelip tam boyunu alalım ki zaten watsons kendi bünyesinde getirdiği ürünler güzel ürünler.Bu tarz birşeyde yapsa güzel olur ve o 30 kişi ve o kişilerin çevresi, yorumları ile satışlarda birşeyler olabilirdi, en azından benim tahminimce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder