Hürriyet

4 Nisan 2013 Perşembe

Tavsiye Kanalı Terem yağı Kampanyası

Tavsiye kanalı yeni açılan bir sayfa ve bence güzel bir sisteme sahipler.
Burada sistemlerinden uzun uzun bahsetmeden hemen sizi kendi sayfalarına yönlendiricem tık tık.

Açıkcası ben olarak bu kampanya davetini kabul ettim bana kaç günde geldi ne yazık ki kesin birşey söyleyemicem.
Ama beklenene değdi diyebilirim.

Çok güzel bir karton kutunun içerisinde geldi herşey.Güzel sağlam bir kutu yapmışlar kargoda kolay kolay zarar görmez bu kutu.
İçerisinden çıkanlar;
1 adet içerisinde tarifler olan bir kitapçık ve bu kitapçığın arkasında boş bir kısım bırakılmış kendi tariflerinizi yazmanız için.İçerisinde güzel tarifler var yakında bir kaç tanesini yapıp paylaşıcam umarım.

3 adet boş tarif kitabı da bulunuyor.Bu kitapları özellikle babam beğendi hatta inceledikten sonra ''bütün tariflerini yaz işte bunlara, sonra ben birşey istediğimde tarifi kaybettim yok bulamıyorum felan deme'' dedi.Haklı ama ben genelde üşendiğim de diyorum bunları =D, artık kaçış yok tarifler kaybolmayacak =).

Gördüğünüz terem yağ paketi içerisinde yağ yok, 3 adet yağ kuponu var.Bu kuponlarla migraslardan yağlarınızı alabiliyorsunuz.
Bu fikre bayıldım kim düşündü, kimin aklına geldiyse ve kim bu fikri kabul ettiyse hepsini tebrik ediyorum.
Bence güzel ve yaratıcı bir fikir ben çok sevdim.



Tarif yazmak için gönderilen defterlerin içleri bu şekilde güzel ve kullanışlılar.
En kısa zamanda tariflerim bu defterlere geçecekler.



Ve bunlarda kuponlar.
3 adet 250 gram'lık Teremyağ kuponlarım.
Kargo gelir gelmez açtık baktık annem hemen tarif kitapçığından bir tarif seçti bende eksiklerimi yazıp kuponlarla birlikte anneme verdim ama sonrasında tavsiye kanalından bir mail geldi.
Bazı teknik uygulamalardan ötürü migroslardan yağları alırken sorun yaşayanlar olmuş bu nedenle sorun çözülene kadar kuponları kullanmak için bekleyin demişler.
Bende hemen telefon açarak anneme ilettim durumu şimdi bekliyorum.Umarım kısa zamanda çözebilirler sorunu.

Tavsiye kanalını size de tavsiye ederim =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder