Hürriyet

19 Şubat 2013 Salı

Rival De Loop Rujlarım

Rival de loop  sadece Rossmann mağazalarında satılan bir marka.
Ve birçok markaya göre fiyatları çok uygun, her ürününü denemedim şuan ama denediklerimden de memnunum.
Ne yazıkki bana en yakın mağaza Üsküdar'da ve her zaman Üsküdara gitme şansım yok ama gittikçe denemek istediğim ve ihtiyacım olanları alıyorum.

Bugünki yazımda elimde bulunan 2 adet rujundan bahsetmek istiyorum.
Nemlendirme konusunda çok iyi diyemicem ama kalıcılıkları güzel.Çok çok uzun süreler kalmasalar  da uzun süre kalıyorlar.
Ne yazıkki fiyatlarını hatırlamıyorum ama gerçekten uygunlardı.



İlk olarak 36 numara.
Ben bu rengi ilk aldığında koyu kan kırmızı diyordum ama aslında şuan doğru tanım yapıyormuyum emin değilim.
Koyu kırmızı tonlarında ruj severler bu rengi de seveceklerdir.





İkinci olarak 40 numara.
Bu renk içinde biraz pembelik var.Ama dudağa sürüldüğünde görüntüsü gerçekten güzel.



Fotoğrafları flaşlı çekmek zorunda kaldığım için 40 numara fazla pembe çıkmış ama bu kadar pembe değil dudakta duruşu çok daha güzel.



Umarım beğenmişsinizdir.
Ara vermiştim ruj yazılarına bazı nedenlerden ama şuan son hızla geri dönüyorum =)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder