Hürriyet

10 Şubat 2013 Pazar

Sonunda Yaptım Başvurdum Mutluyum


Aslında çok çok uzun zamandır istediğim ama emin olamadığım, acaba kabul edilirmiyim diye çok düşündüğüm birşeydi.
Annemde başvurmam için çok ısrar ediyordu.Ve sonunda bu akşam internet üzerinden başvuru formunu doldurdum.Bir ön yazı istiyorlar ne yazıcağımı hiç bilmediğim bir şekilde başladım uzun sayılabilecekte bir yazı yazdım.
Şimdi sıra beklemekte bakarım umarım kabul edilirim.
Okulumu dondurdum  ve aslında asıl yapmak istediğim şey bu, bunu da ön yazımda olabildiğince açıklamaya çalıştım.
Umarım kabul edilirim ve bu benim için hayatımda bir dönüm noktası olabilir, bunuda ön yazımda belirtmeye çalıştım.23 yaşındayım ve buna ihtiyacım olduğunu hissediyorum.


Şimdi buraya kadar yazdıklarımdan belki ney acaba bu demiş olabilirsiniz, yukarıda ki logoyu herkes bilmiyor olabilir.
Hemen açıklıyorum =)

MSA - Mutfak Sanatları Akademisi
Kendilerinin değimi ve gerçekten çok doğru olan bir söz;

Türkiye’nin en kapsamlı yiyecek-içecek eğitim merkezi

Kesinlikle.

Ben burada uzun uzun bahsetmicem hemen size bir link vericem mutlaka bakın derim buraya tık tık.

Bu okul tamamen mutfak sanatları üstüne, evet mutfak bir sanat.
Birşey üretmek onları başkalarının tüketmesi ve beğenmesi çok güzel birşey.
Bu okulda bunun eğitimi için sanırım hatta kesinlikle en doğru adres.

Mayıs ayından itibaren dönem için kayıtlar başlamış ve bende bu sefer kaçırmak istemedim.
Pahalı ucuz diyemem bu okul için ama hakkını veriyor.
Yaş seçeneklerine göre size bölüm sunuyorlar, öle kafanıza göre buna gitcem beni alın diyemıyorsunuz.
Şuan heyecanlı, hevesli, meraklı böle karışık duygular içindeyim.

Benim tercihim Pasta ve Ekmekcilik bölümü oldu, 4 ay eğitim ve 4 ay zorunlu stajdan oluşan toplamda 8  aylık bir eğitim alıcam umarım kabul edilirsem.
2004 yılında kurulmuş bir okul ve yanılmıyorsam annemle bu okulu yaklaşık 4 sene kadar önce duymuştuk ve annem o günden beri burası sana göre git git diyip durmuştur.
Her üniversite sınavına girip bir okula yerleştiğimde boşver Mutfak Sanatları Akademisine git demiştir.
Ama sanırım kısmet bu, bu sene başvuru yaptım bekliyorum yapabilceğim başka birşey yok çünkü.

Şimdi niye bekliyorsun ne var sanki git kaydını yap öğren diyenler olucaktır çünkü yakın bir kaç arkadaşımdan duydum bunu ''paralı değil mi git neyi bekliyorsun'' diyenler oldu.
Ama öle değil işte.Sırf paranız var yada sırf istiyorsunuz diye sizi hemen almıyorlar.
Siz başvurunuzu yapıyorsunuz, onlar değerlendirmeye alıyorlar, bu değerlendirme sonucunda sizi çağırıp görüşüyorlar ve o şekilde kabul ediliyorsunuz.

Bildiğim kadarıyla her bölümün üç grubu var hafta içi sabah ve öğlen birde hafta sonu ve sınıflar 20-25 kişilik.Ve bu sınırlı kontenjanlarla herkesi almıyorlar donanımlı iyi eleman demiyorum en uygun sanırım mutfak sanatçısı olur ve onlarda en iyi mutfak için yetiştirebilecekleri mutfak sanatçısını seçmek istiyorlar.
Haklılar belli bir isimleri var ve staj yerlerinizi onları ayarlıyor ve bu yerler ciddi güzel yerler.Sitelerinden her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz, yanlış bir şey söylemek istemiyorum.

İşte böyle birşey heyecanla beklemekteyim.Bu ilk başvurum eğer kabul edilmezsem pes etmek yok tekrar tekrar başvurucam bundan şuan eminim; pes etmek yok =).

Başvuru için ön yazımı kopyaladım, dosyaladım, saklıyorum.Eğer olursa paylaşabilirim burada, eğer olmazsa (ama lütfen olsun) aynı yazıyı koyup geçen sefer bunları yazmıştım bu sefer birde bunları ekliyorum diyebilirim yada o yazıyı tamamen içerik olarak geliştirip başvurabilirim.

Bu yazıyı okuyanlar bana şans dilerse sevinirim =).

Takip eden, okuyan, zaman ayıran herkese teşekkürler =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder