Hürriyet

15 Şubat 2013 Cuma

Bizim 14 Şubatımız


Sevgililer günü özellikle benim için çok erken bir saatte başladı.
Ogün zaten erken uyanıp erkek arkadaşıma sürpriz yapacaktım ama onun sürprizi daha erken oldu.
Saat 8.30'da kapı çaldı başta uyanmayacaktım ama  hadi kalkıyım dedim ve iyiki uyanmışım.
Kapıyı açtığımda çok güzel güller ve iki peluş beni az da olsa kendime getirdi.
Tabi bunları getiren görevli elime kağıt kalem verip ad soyad imza isteyince uyku sersemi anlamamış halde biraz suratına baktım ve sonrasında jeton düştü benim diyebilirim.
Hepsini içeri aldım, masanın üstüne koydum ve uyumaya devam ettim.
Biraz umursamaz bir tavır gidi oldu bu belki ama acayip uykum vardı, çok geç yatmıştım.

Güzel güllerim ve arkada azda olsa gözüken ayıcığım.
Bu ayıcık yanında bir küçük kalp vardı ama onun fotoğrafını çekemedim.

Bu güzel kartta güllerin yanındaydı kedicikler ve içerisinde güzel bir not =).
Bende kendisine sürpriz yapıp öğlen yemek saatinde çalıştığı yere gittim.Tabi yeni iş yerini tam bilmediğim için pek sürpriz olmadı ama yine de şaşırdı niye geldin felan tabi hediyemide çantama saklayınca beklemiyordu beni, evde işim var sanıyordu.
Çantamdan küçük kutuyu çıkardım, şaşırdı birazda açtı baktı içini.
Geçen sene cupcake, bolca şeker ve kocaman bir kart vardı aynı kutuda onun yazısı için buraya tık tık.
Bu sene hindistan cevizli kurabiye, küçük bir kart ve şekerler vardı ama bu sene şekerler daha azdı.
Özellikle bonibon almayı son dakikaya bırakmıştım ve yolumun üzerindeki tek markette bonibon yalnızca 2 kutu kalmıştı.
Ne yazık ki fotoğraflıyamadım hepsini, şekerleri bile kutuya metroda koydum =).

Fotoğrafları olsaydı benim için güzel olurdu bu tür hatıraların kalmasını seviyorum.
Ama napalım bu senenin de hatırası bu kadar fotoğrafla olacak =).

Siz ne yaptınız 14 şubatta?
Takip eden herkese teşekkürler =) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder