Hürriyet

14 Şubat 2013 Perşembe

Uzun Aradan Sonra

Merhaba =)
Uzun zamandır ne video ne bloğa yazı girebiliyorum.
Ara ara takip ediyorum ama benim içimden birşey yapmak gelmiyordu.

Özellikle avea beni sinir krizlerine soktu son bir hafta içerisinde.Ne çağrı merkezinden benim ulaştıklarım  ve bana ulaşanlar ne de işlem yaptığım bayi yardımcı oldu aksine beni sinir krizlerine soktular.Bir hat devir işlemi bu kadar mı saçma şeylere döner ve kimse mi işini doğru düzgün yapmaz anlamadım.
Neyse son günlerin babacığım sağolsun hattımı vodafone taşıdı ve yolladı iki güne kadar açılacak yeni hattım.
Neyse bir karın ağrısından daha kurtuldum diye bilirim.

Şuan yapmam gereken o kadar çok şey var ki ve ben o kadar isteksizim ki.
Birde bunların arasına pazar günü, günü birlik bir Uludağ gezisi eklendi ki şuan sırf ona odaklandım diyebilirim.Günü birlikte olsa da eminim ki güzel bir gün olacak =).
Bol fotoğraf ve video çekmeye çalışıcam tek gün olsa da geriye bol hatıra kalsın istiyorum.
Bu arada güzel bir 14 şubat'ta geçirdim bunu da söylemeden olmaz =).
Güne baya erkenden başladım ama onuda sanırım yarın yada bu gece bir yazı hazırlayabilirsem orada anlatırım =).

Kısa ama dolu bir yazı oldu sanırım, pek emin olmasam da şuan öle geliyor.

Şimdilik bu kadar, takip edenlere teşekkürler =)






Bu arada bloğa fazla bakit ayıramadığım zamanlarda instagram ve twitter'da daha çok aktif olabiliyorum.
İsteyenler oralardan da takip edebilirler =).

Twitter; pisko_13
instagram; pisko13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder