Hürriyet

4 Mart 2013 Pazartesi

Hiçbir şey bitmiyor

Gerçekten de  bu evde hiçbir şey  bitmiyor.
Ne ev işi, ne bizimkilerin istekleri, ne de Duman'la Puki'nin arkasını toplamak.
Bu işler bir türlü bitmiyor, bitmiyor ve bitmiyor.
Birde bunların üstüne babam eve geldi, ondan sonra eniştem geldi.
Ev doldu, işler yığıldı =/
Nese şimdi biraz rahatladım herkes gitti ev eski haline geldi.Eski hali de çok rahat değil ya neyse.
Bugün hazır boşlukta iki video çektim aslında dahada çekecektim o kadar hazırlandım ama telefonun hafızası ne yazık ki yeterli olmadı.
Şuan videolar youtube kanalıma yüklenmekte, yüklenir yüklenmez buraya eklicem =)

Küçük bir alışveriş videom var takı ağırlıklı özellikle bol bol kuru kafalı yüzük aldım =)
Kozmetik çok az var kozmetik alışverişi için 8 Mart Dünya Kadınları Gününü bekliyorum.
Fazla birşey almayacağım aslında birazda internet üzerinden birşeyler sipariş vermek istiyorum.

Çantamda ne var videosu yaptım bir tanede =)

Şimdilik bu kadar ara arar birşeyler yazmaya çalışcam umarım aksilikler beni bulmazsa tabi =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder