Hürriyet

27 Mart 2013 Çarşamba

Kısaca Balm Ürünlerim =)


Bu fotoğrafı paylaşmadan yapamadım =D
Bu fotoğrafı daha önceden instagram'da paylaşmıştım ama şimdi buraya koymak  istedim.
Tek eksiğim eyeliner onu eklemeyi unutmuşum bu fotoğrafa nasıl unuttuysam artık bilmiyorum =).
Bu ürünlerin hepsini severek kullanıyorum tabi bazılarına sıra biraz daha zor geliyor ama bitirdikçe alırım ben bu ürünlerden yine.

İyi bir yatırım yapmışım balm ürünlerine ama bu markanın en güzel yanı sık sık indirime girmesi ve sonunda yurt dışındaki satışına göre uygun fiyata alabileceğimiz bir markanın ülkemizde satılıyor olması.

Şuan bu markadan en çok istediğim HOT MAMA deli gibi istiyorum.
8 mart indiriminde çok aradım ama yoktu hatta gratise gelen ek sevkiyatta mağazadaki kızlar saolsunlar benim için gelen ürünlerde aradılar ama yoktu hatta hiçbir yerde yoktu ozaman.
Sanırım HOT MAMA'ya kavuşmam anneler gününde olacak tabi o zamanda tükenmezse.

Sanırım yakın zamanda bu ürünleri anlatan kısa bir video yapabilirim.
Uzun uzun anlatmıcam çünkü bilmediğiniz ürünler değil, üzerinde fazla durmadan kısadan anlatabilirim hepsini =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder