Hürriyet

8 Mart 2013 Cuma

Mimlendim =)


http://ecegurbuz.blogspot.com tarafından mimlenmişim =)

Yapmamak olmaz tabikide =).

Hemen başlıyorum;




1 - En son kime yalan söyledin? Neden?
Anneme söyledim.Kredi kartını almak istedi bende vermemek için bahaneler uydurdum.Napıyım arada ihtiyacım oluyor o karta =).

2 - Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
Anne çok üzgünüm kartını kullanmıyorum deyip hep kullandım.

3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Şuan ne yazık ki tam olarak bir işim yok =(.
Ama yakındır severek istediğim işi yapıcam.

4 - Mutlu musun?
Çoooook =).Ben ne yaparsam yapıyım beni seven insanlar var etrafımda.
Ve Duman'ımla Puki'm var nasıl mutsuz olabilirim ki =).

5 - Keşke..?
Keşke bir karavanım olsa ve onunla her yeri gezebilsem.

6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?
Beni iyi bir şekilde anlayabilmeli kesinlikle en önemlisi bu.

7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
İstanbul'da yaşıyorum ama ilerde yaşamak istediğim yer hakkında aklımda tek bir yer yok şuan için.

8 - Korkuların neler?
Böcek diyip hızlıca geçiyorum.

9 - Seni en çok ne mutlu eder?
Aslında bunun cevabı tek değil bende.
Alışveriş, erkek arkadaşım ve son olarak Duman'mla Puki'm =).

10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?
Düşünüyorum, düşünüyorum ama gerçekten aklıma gelmiyor bu şekilde bir anı ne yazık ki.

11 - Kendinde en sevmediğin özellik?
Su seçerim,sıcak su içemem,sıcak ve soğuk suyun birbirine karıştırılmasından nefret ederim ve bu özelliğimi hiç sevmiyorum.
Bazı kişilere garip geliyor ama her suyun tadı başka ve bu yüzden her suyu içemem.
Erikli su vazgeçilmezim.
Sıcak su içemem yaz,kış soğuk su olacak.
Soğuk ve sıcak suyu karıştırınca suyun tadı bozulmuş gelir aynı şekilde farklı marka iki suyu karıştırınca da o şekilde.

Evet biraz garip bazılarına göre de saçma ama su önemli =).


Başlarken nasıl olacak diyordum, özellikle son soruyu cevaplarken yazmasam mı dedim ama belki bir ihtimal benim gibi olanlar vardır diye yazdım =).

Ve benim mimlediklerimde;

daphnezamani
junkheadinpurpleland
aswanginkosesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder