Hürriyet

27 Mart 2013 Çarşamba

Ucuz ve Kaliteli Köpek Kedi Maması - Temiz Mama

Bu yazıyı aslında çok geciktirdim, zamansızlıktan yazamadım bir türlü.
Ve hemen fazla uzatmadan asıl konuya geçiyorum.

Kedi ve köpeği olanlar bilirler ki en büyük masraf aslında mama masrafıdır.
Hele birden fazla hayvanınız varsa ve kaliteli bir mama istiyorsanız aylık masrafınız ciddi artar.


Temiz Mama için buraya.

Ben bu internet sayfası ile tamamen şans eseri tanıştım.
Bizim toplamda 4 köpek ve 1 kedimiz var.
Köpeklerimizden 3'ü babamın yanında bahçeli evdeler ve özellikle onların mama masrafı babamı çileden çıkarmıştı.Babamın arkadaşları tavsiyesi ile bulduğu en uygun ve güzel mamanın 15 kilosu kargosu ile birlikte 80tl'ye gidiyordu babama ve o 15 kilo mama 1 - 1,5 ay yetiyordu sanırım onlara.
Hal böle olunca devamlı olarak en az 2'li 3'lü paketler halinde sipariş veriyorduk babam için ama yinede yeterli olmuyordu ve gerçekten pahalıya geliyordu.
Babamın yeter artık dediği günlerde arayış içerisindeyken tanıştım bende bu sayfa ile.
İlk olarak hem evdeki ufaklık için hemde diğer 3'ü için deneme boyu mama istedim.

Bu şekilde bir hizmetleri de var, eğer köpeğiniz yada kediniz çok mama seçiyorsa deneme boyu 100 gramlık ürün yolluyorlar size.Bu çok güzel bir hizmet ben bayıldım buna =).

Babam ilk başta birşey olmaz sen ver sipariş dedi ama zorla deneme boyu 2-3 çeşit istediğim mamayı babama verdim ve babam köpeklere bunları verdiğinde bayılarak yediklerini söyledi.
Bizim köpeklerin pek mama seçme özelliği yoktur ama yinede işi sağlama almak istedim.



Sonrasında babama Kennel Yetişkin Köpek Mamasını sipariş vermeye başladım.
Ve babam bu mamadan çok memnun kaldığını söyledi.
Köpeklerimizin ikisi av köpeği biri küçük cins kırma bir köpek.
Üçü de bayılarak yiyorlar bu mamayı.
2012 Aralık  ayından bu yana babama bu mamadan toplamda 10 adet sipariş etmişim.
Fiyatı uygun ve 15kg ve üzeri siparişlerde kargo ücreti yok.
Kargolar İzmir'den yollanıyor ve çok kısa sürede elinize ulaşıyor.
En son sipariş de ben evdekilere de aldım birşeyler ve İstanbul'ada Tekirdağ'ına da aynı günde kargolar ulaştı, sıfır sorunla.
Kennel için buraya.


Bonacibo için buraya.
Silika için buraya.
Fiyatlar bu kadar uygun olunca evdekilerin alışverişinide artık buradan yapmaya karar verdim.
Puki için Bonacibo Taze Kuzu Etli Mama'yı tercih ettim.Aslında bu yetişkin köpek maması olduğu için belki yanlış tercih olabilir ama bizim ufaklığa tavuklu mamalar pek iyi gelmiyor ve veterinerimiz de tavsiye etmiyor o tür mamaları.Temiz Mama köpek mamalarının hepsi ağırlık olarak tavuk barındırıyor, bu mama'da da tavuk var ama yüzdesi daha az ve ufak taneli bu mama.
Puki bayıldı hatta Duman bile bayıldı bazen aralarında yemek tartışmaları çıkıyor bu sebeple.
Ahhh ahhh keşke fotoğraflarını bulsamda paylaşsam mama paketinin geldiği gün ikisi de başından ayrılmadı, paketin yanında yattılar bütün gün o derece =D.
Kedi kumu satışı yeni yeni başladı, daha önceden yoktu.
Bu şekilde alırsanız çok uyguna geliyor.Marketlerde kristal kedi kumlarını 13tl'den aşağı bulmak pek mümkün değil ve kedi besleyenler bilir kedinin masrafının büyük kısmı da kumdur.
Benim tercihim her zaman kristal kum olmuştur ve her zaman ucuzunu bulmaya çalışmışımdır.Sonunda en uygununu yine bu sitede buldum.
İlk defa bu markayı kullanacaktım biraz tereddütteydim ama kullanınca memnun kaldım.

Şimdi sırada buradan Duman'a mama almak var ama bizim oğlan çok seçici ilk olarak bir kaç farklı mamadan deneme boyu isticem, umarım beğendiği olur bizim oğlanında.

Açıkçası sizde mama ve kristal kedi kumu masrafından yorulduysanız ve bu masrafı hemen hemen yarıya indirmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Mamalar güvenilir güzel, kum güzel, ürünler kaliteli, kargolama hızlı ve kargoların size ulaşımı da hızlı.
10 üzerinden 10 puanlık bir köpek kedi mama sayfası.


İnstagram fotoğraflarıma göz atarken denk geldim.
Telefonda bulamadığım fotoğrafı instagram da buldum mutluyum.
Evet ama geldiğinde bizim evdeki görüntü buydu hatta ben tepkilerini uzun süreli olarak merak ettiğim için bu koca paketin yerini 2 gün değiştirmedim.Onlarda sağolsunlar tam beklediğim gibi iki gün boyunca paketi yalnız bırakmadılar =D.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder