Hürriyet

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Karışık Alışveriş (Gratis,İkea,Gabrini,Koçtaş)

Tekrar bir alışveriş yazıyorum.
Aslında seviyorum bu tarz yazıları ve tabiki alışverişide =)
Bu aslında biraz birikmiş bir alışveriş ve birazda karışık.
Ürünlerin hepsi yerlerine yerleştiği için ne yazıkki aldığım zaman instagramda paylaştığım fotoğrafları kullanıcam bu seferlik kusura bakmayın =).


İnstagramda takip edenler bilirler 1 hafta kadar önce ablamla birlikte İkea'ya gittik.
Ahhh o ne bitmez yol oldu bizim için =/.
Nese hemen aldıklarımı gösteriyim.



İlk olarak aklımda ve ihtiyacım olan masamı düzenleyecekler birşeylerdi.
Bu sebeple aldığım ilk ürün şeffaf çekmece içi düzenleyici Antonius oldu.Fiyatı 3tl gibi birşeydi gerçektende çok uygun.Çekmeceme sığar sığmaz emin olamadığım için 1 tane aldım ama keşke fazladan alsaydım =/. Benimki şimdilik rafta duruyor ürünleri ordan almak daha kolay geldiği için ama yakın zamanda çekmeceler içinde bir kaç tane alıcam.

Sonrasında içi mavi dışı beyaz olan kutuyu aldım.Mutfak bölümündeydi diye hatırlıyorum ama umarım yanlış hatırlamıyorumdur.İki boyu vardı bir bu birde büyüğü ve içi beyaz olanıda vardı ama beyaz toz olur çabuk belli olur felan diye maviyi tercih ettim ben.Bununda fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 5tl'di.

Son olarak düzenleme için aldığım iki kalemlik var.Bunlar ikili olarak satılıyor 5tl olması gerek bunlarda.Kalemlerimi felan koydum birine biride ablamın ofise götürdü ama ikiside bende kalsaydı fena olmazdı sanki.
Düzenleme için aldıklarım bunlar.

Mutfak bölümünde kendimi kaybettim tam anlamıyla =D.
Neyseki okadar kaybolmanın sonrasında sadece 2 parça alıp çıktım bu bölümdende =).

İlk olarak ikili kek kalıbı.Kek kalıplarım eskimişti ve silikon istiyordum.Bu ikili çok hoşuma gitti hem birlikte hem ayrı ayrı kullanabilirim.Fiyatı; 20tl olması gerek, aklımda kalan başka kalıplarda oldu onlarda başak sefere =).

Ve ölçü kaşıkları ne zamandır bunlardan istiyordum bir türlü denk gelemiyordum sonunda aldım.
Fiyatı 2tl olması gerek, kırmızı olan yerlerinin başka renk seçenekleride var.



 İkea'ya kadar gidip Buyaka'ya girmeden olmazdı, e oraya girince Gratisede girmek gerekti =D
Girer girmez kocaman Essence reyonu dikkatimi çekti hatta sırf o reyona baktım diyebilirim =D.
Diğer mağazalara gitmeyen pigment ürünlerin olduğu koleksiyon ve başka başka ürünler doluydu, süperrrrr.Sanırım ara ara gidip buraya göz atmak gerek.



Okadar gidip birşey almadan olmazdı.
Ne zamandır istediğim kırmızı far vardı pigmentlerinde hazır kırmızısı varken kaptım hemen.
İlk elime bir tane aldım sonra baktım reyonlarda son bir tane kalıyor hadi yalnız kalmasın diye onuda aldım.2 kırmızı pigment birde bazını alıp çıkabildim mağazadan =D.
Aslında bazını almasamda olurdu biranda gaza geldim sanırım bazıda aldım =/.Elimdeki far bazlarıda aynı işi görüldü.3 ürüne 20 küsür birşey ödedim ama tam olarak hatırlamıyorum =/.


Kırmızı farıma kavuştum hemen denemesem olmazdı.Maskara sürmedim çünkü farı göstermek için yaptım maskaraya gerek yoktu dikkatler başka yöne gitmesin =).




Gabrini merak ettiğim bir markaydı.Ve kısa bir süre önce bazı bloggerlara Gabrini tarafından yeni çıkan bir seri olan 3D ojeler gönderilmişti, bende görüp çok merak etmiştim ama bir türlü denk gelemiyordum.Sonunda geçenlerde karşıya geçtiğimde buldum ve hemen bu iki rengi aldım.Aldığım yerde fazla renk seçeneği yoktu bende bu ikisini aldım büyük bir hevesle ama sonuç hüsran oldu benim için.Burada fazla uzatmayıp ayrı bir kısa yazı yazıcam hakkında.


En sevdiğim alışveriş bu oldu diyebilirim =D.

Fotoğraftakilerin hepsini erkek arkadaşım aldı biraz şaşkındım ama güzeldi =).Seviyorum ben bu çocuğu ya =).Gratise özel ürünlerde %40, pedlerde de %40'dı sanırım ve Balm'da %50 indirim vardı ki beni en çok şaşırtanda bir tanede olsa Balm ürünü almak oldu =D.

İlk olarak her zaman kullandığım Benri pamuklardan aldım 2 tane disk makyaj temizlemek için 1 tanede normal pamuk aldım ojeler silmek için.

Her zaman ihtiyaç olan pedlerden 2 paket benim tercihim Orkid ve bu kokuyu hapseden kendinden kokulu olanlar gerçekten iyiler.

Gratise özel olarak aldığım diğer iki ürün ağız çalkalama suyu ve Panama Jack 50 faktör güneş koruyucu oldu.Erkek arkadaşımda bir diş fırçası ve aynı ağız çalkalama suyundan aldı.

Ve son olarak Balm Instain allık.Açıkcası benim için büyük sürpriz oldu bu.Mağazada dolanırken beni hep makyaj malzemelerinden çekti durdu.Sonra Balm standına bakıp 'bunlardan mı istiyordun' dedi hemen 'evet diye atladım tabi bende =D.'Tamam al ama bir tane sadece' dediği anda gözlerimin önünde yıldızlar uçuştu diyebilirim =D.Diğerlerinde aklım kalsada bir tane yanı allıklardan aldım =D.
Bu gratis alışverişi 48tl gibi birşey tuttu.

Ürünlerin içinde olduğu japon bebekli kutuyu ne zamandır istiyordum, hazır Koçtaşa girmişken onlarada baktım, iki boy aslında ben küçüğünü aldım daha doğrusu erkek arkadaşım aldı onuda =D.

Son olarak tepede bir Squidward var.Bilenler vardır belki Kinderlerin üçlü kutuda olanlarından Sünger Bob karakterleri çıkıyor bende ara ara onlardan alıp tamamlamaya çalışıyorum ama daha tamamlanmadı, Sünger Bob'u bulsam rahatlıcam biraz =/. Macro Centera gitmiştik şans kurabiyesi alcam diye orada oda Kinder almış çaktırmadan kasaya giderken gördüm elinde, yine Squidward çıktı ama oldu pes etmek yok devam =D.

Bu arada Macro Centerda baston şekerlerden varmışşşş, başka sefere alıp deniyeceğim umarım =D.



Ve buda son alışverişim =).
Aslında indirimin son günü gittiğimde aklımda Kalyonlara bakmak ve belki allık vardı ama sonuç bu oldu.

Sağ üstten sırayla başlıyım;
Gratise özel ürün bebek şampuanı.4tl civarı bir fiyatı vardı üstüne birde indirim çok iyi oldu.Bu şampuan Puki için =).

Sonrasında bulakşık makinası için parlatıcı.Buda yine uygun fiyatlı ve üzerine birde indirim olunda çok iyi oldu ihtiyaç vardı.

Finish alışveriş tutarımdam dolayı 5tl'ye geliyordu her zaman ihtiyaç olunuyor aldım bende =).

Bref her evin ihtiyacı, indirim yoktu.

El sabunu yine Gratise özel ürün olduğu için indirimli oldu.Evdeki bitiyordu denemek istedim.Ve watsons ballı olanın kokusunda hayal kırıklığından sonra bu iyi geldi =).Gratisdeki kızlara teşekkürler onlar bu kokuyu tavsiye etti aldım.

Fraternikus Gratise özel ürün, ayak jeli olarak satılıyor ama bu sıcaklarda enseye ve alnınıza sürdüğünüzde ferahlatıyor.Normal fiyatıda 4tl civarı olması gerek normalde de gayet uygun.
Balm Instain allık =D.Almadan duramadım.

Kalyonlarda da indirim vardı sanırım %50 bende tırnak güçlendirici ve ne zamandır aklımda olan matlaştırıcıyı aldım.

Burun bandı yine Gratise özel uygun fiyatlı indirimde çok daha uygun fiyatlı oluyor.Daha önce kullanmadığım için denemek amaçlı 1 tane aldım.

Son olarak Benri peeling etkili makyaj temizleme diskini aldım.Reyonda tek bir tane kalmıştı kızlara sorduğumda yeni ürün olduğu için birşet diyemediler, denemek için aldım fiyatını hatırlamıyorum.


Biraz uzun ve geç kalmış bir yazı oldu kusura bakmayın.
Fişleri bulamadığım için fiyatlarıda tam olarak yazamadımbu sefer =/.

Daha hızlı ve anlık olarak paylaşımları instagram üzerinden takip edebilirsiniz.
Instagram takibi için; pisko13

Sormak istedikleriniz olursa yorumda yapabilirsiniz mailde atabilirsiniz.
Mailim; yesimdumanpuki@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder