Hürriyet

17 Ağustos 2013 Cumartesi

Loreal Pure Zone Temizleme Jeli

Bu sefer bir süredir severek kullandığım bir temizleyicen bahsedicem.
Açıkcası hangi indirimdi hatırlamıyorum bu ama indirim zamanı meraktan almıştım bu ürünü.
Yaklaşık 1 haftadır düzenli kullanıyorum.
Keşke çok daha önce alsaymışım dediğim bir temizleyici oldu kendisi kısa zamanda.
Bol fotoğraflı bir yazı oldu bu sefer =).

Benim bir temizleyicide istediğim en önemli özellik kullanım ve sonrasında ferahlık vermesi.
Ve bu ürün tamda istediğim gibi.




Ürünün güzel yanlarından biri duvara yapıştırabiliyorsunuz.
Ayna önündeki küçük rafda yer kaplamıyor =).


Normalde temizleme pedinin üstündeki jelatini çıkartıp atabilirsiniz.
Ama malum benim iki küçük baş belam =P her yere erişebildiklerinden kapalı tutuyorum. 



İki parmak arasında tutumu çok rahat.




Ped gerçekten çok yumuşak ve kesinlikle elle uygulamaktansa bu şekilde ped ile uygulamak çok çok daha iyiymiş bunu bu ürünle çok iyi anladım diyebilirim.












Ürünü ped üzerine az birşey dökmeniz yetiyor.
Sanırım ölçü olarak fındık tanesi kadar diyebilirim =D.
Ben ilk olarak hafif pıt pıtlarla yüzüme dağıtıyorum sonrasında başlıyorum bütün yüzümde pedi gezdirmeye.Bu şekilde ürün bütün yüze rahatça yetiyor.
Ben kullanmadan önce yüzümü hafifçe ıslatıyorum, nemli yüzü daha rahat uygulanıyor bence ve daha iyi yayılıp köpürüyor ürün.



Temizleme sonrasında oluşan köpük miktarı bu.Tabi yüzünüzde daha fazlası =).

Son olarakda ılık suylu yıkadığınz yüzünüz gerçektende ferahlıyor.

Ürünü indirim zamanı 9.90tl'ye almıştım, orjinal fiyatı 17.90tl civarı olması gerek.
Ve bence hak ediyor ücretini.
Özellikle karma bir cildiniz varsa bu temizleyici başarılı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder