Hürriyet

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

Bu sefer bir Rimmel London ürününü tanıtıcam.
Bir süredir severek kullandığım bir ürün bu.
Match Perfection serisinden kapatıcı ve aydınlatıcı bir arada olan bir ürün.


Benim kullandığım 010 Ivory rengi.
Paketi aslında pratik diyebilirim ama yinede kullanırken dikkat etmek gerekiyor.

Kendinden fırçalı bir ürün.
Pakete hafifçe bastırmak yetiyor ve ürün fırçaya hemen geliyor.
Aslında bir kaç kullanım sonrası benim elim alıştı ne kadar sıkacağıma  =)




Ben bu ürünü genelde kendi ucu ile hafif göz altıma yayıp sonrasında küçük üçgen süngerimle pıt pıt yaparak yayıyorum.
Göz altlarımda aşırı bir sorun yok yalnızca düzensiz uykunun getirmiş olduğu hafif morluklar.
Bu nedenle aydınlatmasıda kapatıcılığıda benim için yeterli seviyede.

Fiyat olarak tam hatırlamasamda 15tl civarı olması gerek.
Ve fiyatına göre performans benim için yeterli her gün severek kullanıyorum =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder