Hürriyet

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Büyük Beden Giyim - Lilijo

Bu sefer farklı bir yazı yazıyorum.
Burası benim severek ve uygun fiyat ile alışveriş yaptığım bir yer.
Özellikle büyük beden arayanların adresi olan ve olacak bir yer.
Kesinlikle fiyatları diğer büyük beden satan yerlere göre uygun hele birde indirim varsa çok daha güzel.

Bugünde küçük bir alışveriş yaptım.
2 pantolona 40tl ödedim ve çıktım.
Aldığım ürünler kalite ve fiyat olarak gerçekten çok güzeller.
Çalışanlarında genç, sorduğum ve istediğim ürünler konusunda ilgililerde.

Benim çok memnun kaldığım ve eminim giderseniz sizinde seveceğinizi ürünler bulabileceğiniz bir yer.
Mağazanın yeri Kadıköy, Bahariye caddesinde yapı kredi bankası sokağının aşağısında.
İnerken aşağıda sağda Watsons =D, daha aşağıda Lilijo mağazasını görebilirsiniz.
Fotoğraflar çok iyi değil alışveriş sonu biraz hızlıca bir çekim yaptım.


Kısa ama umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Büyük beden ve uygun fiyatlı alışverişin Kadıköydeki en güzel adreslerinden biri bu mağaza.







Bu arada Kadıköy Six mağazasının üst katına kesinlikle bakmalısınız, uygun fiyatlı aksesuar için ideal adreslerden biri =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder