Hürriyet

7 Haziran 2012 Perşembe

Artık Bıraktım

Evet okadar yorgunumki artık herşeyi bıraktım.Yazım kurallarını önemsiyemiyorum artık fazla yazı yazarken =/.Yorgunluktan daha kendime doğru düzgün bakamıyorum ve açıkcası bu yorgunlukla yazım kurallarına pekde dikkat edemicem =(.Tama işimi artık yavaş yavaş sevmeye başladım sanki eğleniyorumda bazen ama ciddi yorucu bu hafta 52 saat çalışıyorum birde müdür yarın sen biraz erken gel dedi offf ya daha ne kadar erken gelebilirimki =(.Bakarım normal gitceğim saattende geç kalmıyımda erken gitmesi eksik  kalsın =D.
Kendime daha öncesinde 2 ay gibi bir süre vermiştim çalışmak için ama o süre biraz daha uzar gibi geliyor.Bir ara çalışıyım çıktığımda işsizlik maaşına başvurıyım dedim tabi çalışma süresini bir sene olarak düşünüyordum ben ama iki seneymiş.Yani bana göre değil 2 sene orda çalışmak heba edemem kendimi 2 sene oraya.Aslında şöle watsons'a felan alsalar beni ahhhh ne kadar seve seve giderim ya =P.Nese bakarım ne kadar dayancam görcez onu.Aslında şöle güzel okul kazansam bu sene rahat etsem çalışmam daha.
Ay nese fazla bile yazdım saat 12 olcak ben hala öğlen yediğim noodle duruyorum akşam yemeği zamanım geldide geçiyor bile =).
Bu arada bugün kendime ayırdığım yüzüğü kendi ellerimle müşteriye sattım =(. Onun yasını tutcam bu akşam ve yarın mağazaya gittiğimde karıştırcam takıları başka varmı acaba diye =/. Umarım vardır ya kalmıştır.Satıldığını hatırlamıyorum kasadan çıkan herşey benden geçiyor ama belki ben yokken gitmiştir yinede şansıma karıştırcam yarın.Altın rengi felandı ama uydurabilceğim bir kaç takım var umarım bulurum =(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder