Hürriyet

25 Haziran 2012 Pazartesi

Duman Beyefendi


Ne zamandır bizim beyefendi hakkında pek yazı yoktu iyi oldu bu =).Geçen hafta aşıya gittiğimizde veterinimize bizim oğlanın tüylerini şikayet ettik durduk tıraş olsun istiyoruz mümkün mü dedi baktı ve gerçektende çok döküldüğünü kendiside söyledi.2 gün sonra bizim oğlanı sabahtan bıraktım veterinere daha ben gitmeden taşıma kutusunda sinir yapmaya başladı.Yavrum bütün gün aç kaldı.Tıraş olurken veteriner anestezi ile uyutucağını söylemişti zaten başka türlüde tıraş olması mümkün olmazdı asabi beyefendinin.
Başlarda veterineri seviyordu ama bir kaç seferden sonra sinir yapmaya başladı her seferinde bir iğne oluyordu yada tırnaklarını kesiyordu ama yinede veterinerimizin söylediğine göre huyu çok iyimiş başka kedi olsa parçalardı bizim bu kadar bağırmaya dedi.Ne kadar huyu iyi olsada anestezi için iğne yapana kadar veterineri baya uğraştırmış yaramaz oğlan.Nese efendim akşam saat on buçuk civarı almaya gittik bizim beyefendiyi.İlk gördüğümüzde okadar değişik geldiki gözümüze.Uyuyordu hala bizim gittiğimizde veteriner kutusunun üstünü açıp kum kabına yakın karanlık bir yere koymamızı sabah on'a kadarda yemek ve su vermememizi istedi.Aynen o şekilde yaptık ama benim gizli duygusal oğlum gece uyanır uyanmaz benim yanıma geldi yattı önce sırtımla duvar arasına girdi sonra kalktı tahminimce yemek aradı sonra geldi tekrar bu sefer koluma sarılıp uyudu.Ama uyuzda bizim oğlan biraz sabah karnı çok acıktı ya yemek vermem için ısırmaya başladı bu seferde biraz dengesizlikte yok değil =).
Annemin traş ettirceğimizden haberi yoktu ve evde değildi babamın yanına gitmişti.Şadnsada ogün günü birlik eve gelmişti ve gelir gelmez şaşırdı Dumanı bu halde görünce ama o da dedi iyi yapmışınız diye.Başka türlü başa çıkmak mümkün değildi.Evin heryeri tüydü ve bazende dolabımın içine girip yattığı için tüy olmayan kıyafetim yok diyebilirim ama artık rahatız =).


Yeni hali bu şekilde artık biraz kuyruk ucunda ve kafasında tüyleri kaldı.Kendide rahat etti, bizde rahat ettik.Aslında ablamla her zaman böle tıraş ettirsek mi acaba diye düşünmüyor değiliz =).


Tıraş olduktan sonra koca göbekte ortaya çıktı tabikide.


Ben saçlarımı boyarken Duman'ıda boyamıştım kesildikten sonra iyice ortaya çıktı kırmızı ensesi.Tabi fotoğrafta çok belli olmuyor aslında bir rahat durmadı ki fotoğrafını çekiyim anca bu kadar oldu.

Hani derler ya yürü de en tıraşını görelim diye işte bende artık bunu Dumana diyebilcem =P


Burda aslında ne kadar asabi olduğunu göstermek istemiştim tamde elimi ısırmaya çalışırken çekildi ama asabi  görüntüsü yerine komik bir görüntüsü çıktı ortaya =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder