Hürriyet

4 Haziran 2012 Pazartesi

Çalışma Saatlerim =(

Mağazada tek full time kasiyer ben olunca herşey benim üstüme kaldı.Benim dışımda 2 adet part time çalışan kasiyer daha var birini çok seviyorum ama diğerini hiç sevmiyorum ya.Geçen hafta 3 gün sevmediğim kasiyerle birlikteydim ve sıkıcıydı açıkcası fazlasıyla.Sevdiğim diğer kasiyer sınav izninde 2 hafta yok bu nedenle geçen hafta 5 saat kadar fazla çalıştım ve şimdi bu haftaki çalışma saatimde 52 saat oldu.Öteki sevmediğim kasiyer bile yok bu hafta bütün hafta kasada tekim ve daha doğru düzgün iyileşemedim bile(yaklaşık 2 haftadır hastayım doktora gittiğimde boğaz enfeksiyonu dedi serumu dayadı ve 2 gün rapor verdi =/ ).Hasta hasta bu şekilde bütün gün ayakta çalışıyorum ve ayın 16'sında sınavım var bide =/. Napcam hiçbilmiyorum yanımda ingilizce kitaplarımı taşıyorum ara ara molalarımda okuyorum ama bakcaz ne kadar nasıl etkisi olcak.Nese bu yazı bile gözümde büyüyor okadar yorgunum şuan.Umarım sabah erken kalkıp doktora gitcem yine bakarım ne dicek =/.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder