Hürriyet

18 Haziran 2012 Pazartesi

Shopping Fest 2012

Bu senede tekrar yaptılar.İyi mi oldu bilemiyorum.Bence geçen sene yaptıklarında kampanyalar daha çoktu indirimler daha güzeldi.Bu sene fazla hareketlilik yok gibi sanki ama tabi bu benim düşüncem.Tabi bu düşüncemin altında bu zamanlarda çalışıyor olmanında moral bozukluğu var.Çalşıyorum fazla bir yer gezemiyorum ve fazla para harcıyamıyorum belkide ondan bana bu sene pek avantajlı gibi gelmiyor.Ama ne olursa olsun bu sene geçen seneye göre daha sönük kaldı.
Birde işin shopping fest zamanı çalışmak kısmı var.Neyse bu sene sadece bir kaç yer var gece 2'lere kadar açık kalacak. Biz fazladan mesaimizi sadce cuma ve cumartesi günü fazladan 1'er saat çalışarak yapıyoruz.Aslında oda saçma geliyor biraz bana 10'da kapatmak yerine 11'de kapatıyoruz 2gün ve müdürümden öğrendiğim kadarıyla fazla birşey olmuyomuş boşalıyormuş zaten alışveriş merkezi.Duyduğum kadarıyla diyorum çünkü geçen hafta cuma-cumartesi izinliydim nasıl pek haberim yoktu.Ama dedikleri kadarıylada 10'dan boşalıyormuş fazla iş olmuyormuş.Neyse bu haftasonu görcez nasıl geçiyor fazladan bir saat açık kapanınca.Bizim açımızdan zaman geçmicek o ayrı tabi, biran önce kapanış zamanı gelsin eve giderim diye dakikaları sayıcaz.
Nese artık şimdilik bu kadar yorgunum çoook.Biraz dinleniyim, meyvemi yiyim sonrada yatak beni bekler yarın bütün gün mağazada olcam ve bütün defolu barkodu olmayan takılar beni bekliyor düzenlenmek için =/.
Bu arada yeni iş arayışındayım masa başı, haftasonu iki gün tatilli iş varsa talibim =P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder