Hürriyet

8 Haziran 2012 Cuma

Kokulu Kokulu ve Rengarenk Pastel =)


Beklenen ürün çıktı artık ve daha kullanma fırsatı bulamadım.Pastelin bir süredir beklenen kokulu ojeleri çık ahhh ahhh.Yazarken bile içim gidiyor acayip denemek istiyorum.Hazır yarında izinliyken internette  küçük araştıma yaptım hemencecik.Fiyat olarak 2.50tl civarı bir fiyat okudum bir kaç yerde aslında fiyat olarak uygun gayette.Ama okuduğum ve bir kaç yerde gördüğüm kadarıyla boyut olarak normal ojelere göre küçük bu biraz hayal kırıklığı yarattı çünkü iki kat sürülmesi gerektiği yazıyor ve bir kaç blogda okuduğum kadarıyla 4 kat sürenlerde varmış =/.Bunlar biraz düşündürüyor beni ama yinede ilk gördüğüm yerde alıp denicem hemen kesinlikle =).Ve aslında renklerde bana göre çok uygun değil ama kokular kesinlikle uygun.Beyaz rengini sevmesemde ilk deniceğim hindistan cevizi kokulu olan olur diye tahmin ediyorum ama yinede sağım solum belli olmaz benim =)





Bu fotoğrafa internette gezinirken denk geldim bir blog'da, boyutu konusunda hayal kırıklığına uğradım ama dediğim gibi mutlaka denicem denk geldiğim yerde alıp =).




 Veeeee denemek istediğim bir başka pastel ürünü renkli maskara =).Aslında bundan seneler önce bir adet mavi maskaram olmuştu ama ozamanlar hiç kullanmadığım için bozuldu gitti kendisi zavallım =/.Asıl istediğim renk kırmızı aslında ama işte onuda bulmak imkansız gibi sanırım =/.Yurtdışından araştırıp bulup alsamda gümrükte kalma ihtimali canımı çok sıkıyor ve Türkiyede bulmakta imkansız.Sanırım pastelin renkli maskaralarından bana en uygun en yakın olanı mavi yada mor gibi geliyor şuan için bir ara bunlarada bakcam belki alırım arada farklılık olsun kullanıyım diye =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder