Hürriyet

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Deniz Hasreti...


Evet belki yaz daha bitmedi ama ben kendime göre bitmiş sayıyorum.Daha ayak parmak ucumu bile denizin bir köşesine sokamadım ve yaz benim için bitmek üzere.Her ne kadar sıcaklar daha bitmicek olsada bu sene denize girmek benim için hayal oldu diyebilirim.

Bu aya kadar daha denize gidemedim bu saatten sonrada daha olmaz sanırım be tatil nede deniz fırsatım.
Zaten Mayıs ayından beri sadece 18 gün kadar işsiz kaldım o 18 günde de iş aradım görüşmelere gittim.Başkada birşey yapmadım.Şimdide yeni iş felan en azından bu ay sonuna kadar çalışırım sanırım.E bir dahaki ayda hiç tatil fırsatım olmaz.

Bu yaz benim için gerçekten çok kötü geçti umarım kışda bu şekilde devam etmez =/.

Aslında hiç güneş seven biri değilim hatta beni deniz kenarına götürdüğünüzde güneşten kaçar şemsiye altından çıkmam ama insanın canı denize girmek istiyor, girenleri görüp duydukça canı çekiyor.
Güneş sevmiyorum deniz seviyorum.Çok yaşa +50 faktör güneş kremleri tabi deniz kenarına gidip benim gibi güneşi sevmeyenler için.

Birde üniversite olayları var tabiki de;
Tercihlerimi yaptım, son gün, son dakikaya kadar sıralamadan pek emin olamadım ama yaptım bir şekilde yolladım sanırım ay ortası gibi açıklanacakmış onlarda umarım güzel bir bölüm olur bu sefer.Güzel bir haber gelir buradan, tutmasada artık şans derim napalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder