Hürriyet

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Uzun Aradan Sonra Yeniden Alışverişe Başladım =)

Yeni çalıştığım yer Laura Ashley  ve neredeyse 1 ay oldu orada çalışmaya başlayalı.Aslında orda beğendiğim 2 şey var özellikle almak istediğim ama geçen hafta indirim zamanı onları indirime sokmadılar bende okadar para vermek istemediğim için almadım onun yerine iki adet ipek fular aldım yalnızca.Ve tabikide annemin kredi kartıyla aldım öderken gözüne batmasın diyede 11 taksit yaptım =P.

Birincisi bu.Aslında bu model en baştan beri hoşuma gitmişti ama fiyatı hep pahalı gelmişti.Rengi modeli gerçekten hoş en azından bence =).




Bir diğeride gri kelebekli olan.Aslında başlarda pek hoşuma gitmiyordu ama sonradan sonradan hoşlanmaya başladım bundanda.
İkiside ipek ve ikiside ilk ipek fularlarım.Aslında okadar çok varki bunlara ne zaman sıra gelicek hiç bilmiyorum =)
Birinin orjinal fiyatı 69tl diğerininki 89tl.Ben aldığımda indirimdeydiler ikisine 59tl ödedim diyebilirim hemde 11 taksitle annemin gözüne batmadan ödeyecek anneciğim =).

Bir sonraki alışverişim ne zamandır gitmek istediğim ama fırsat bulamadığım rossmann'dan.Sonunda geçen hafta izin günümde gittim bir kaç eksiğimi tamamladım tabi bunun yanında eksiğim olmayan bir kaç şeyle birlikte =).
Aslında kirpik fırçası bende vardı ama şimdi kullanıcağım tuttu ya bulamıyorum hiç bir yerde bende yenisini almak istiyordum ama watsons'da gratis'de 4tl civarı ve çok basitler okadar vermeye değmez rossmann'dakide aynı kalite ve 1.30tl aynı ürün aynı kalite ve ucuz ne diye watsons'dakine 4tl veriyimki.
Daha deniyemedim aslında paketi hala kapalı yarın işe gitmeden yapıcam makyajımı ve evde denicem .

İşte benim favori ürünüm üsküdara gitme sebebiö diyebilirim.Far bazı.Açıkcası makyaj bazını azda olsa bazı yerlerde bulmak mümkünken far bazını bulmak pek mümkün değil.Bu sefer gittiğimde 2 tane alma planım vardı ucuzdu çünkü.7tl yapmışlar fiyatını, önceden 4tl civarıydı.Başka şeylerde alcağım için 1 tane aldım bundan.

Ve evet çok ihtiyacım varmış gibi bir tane daha kırmızı/borda tonlarda bir oje aldım.Fotoğraf kötü doğru ama rengi hoşuma gitti, birde alırken ellerim doluydu defterden bakamadım aynısından varmı yokmu ona göre alıyım diyede kaptım raftan hemen.Bu sefer olmayan bir tane almışım =)
Pastel 76 gerçekten hoş =).

Ve işte benim bir diğer favori ürünüm lux makyaj temizleme pedleri.Bir kaç farklı markadada denedim makyaj temizleme pedlerini ama hiç hoşuma gitmediler.Lux gerçekten çok iyi.Bunlar en uygun fiyattada rossmann'da bulunuyor.Paketi 1.99tl.Watsons yada gratis'de başka markalar var ama hem daha pahalı hemde bence lux kadar güzel değiller.

Ön kısmı bu şekilde daha pütürlü ve yumuşak.Makyaj temizleyicileri ve benzerlerini üstüne sıkıp/dökünce çok daha yumuşak oluyor kullanımı çok hoş.

Buda arka kısmı daha düz ve sert.

Ve yine pekde ihtiyacım olmayan bir şey daha kırmızı tonlarında bir ruj.Rossmann kendi markası ve güzelde bir ürün.Fiyat olarakta uygun 4tl civarı ve kalıcılığı, kullanımıda güzel.Daha önceden 36 numrasını almıştım bu sefer 40 numarasını almıdım, aslında birazda farkında olmadan aldım bu şekilde.Bunun tonunuda çok sevdim ama güzel bir kımızı.
Rujlarımı her gören 'bunların hepsi aynı ton niye bunları alıyorsun' diyor ama hepsi farklı aynı değiller hepsi farklı tonlar, aynı demeyin rujlarımın hepsine =).

Üsküdara gitmişken pazara gitmeden dönmek olmazdı tabikide.Ve görül görmez bu kedili bluza aşık oldum.Ve hemende aldım ama ne yazıkki olmadı omuzlarda :'(.
Fiyat 20tl.
Ama yinede dolabımda durcak elbet bir gün giyicem seni olucaksın bana =(.

Özellikle üstündeki bu kediciğe bayıldım.

Bunuda pazarın kurulduğu sokakda bir mağaza var ordan aldım.Aslında bunu almamdaki asıl amacım deri olan yerlere zımba yada özellikle spike alıp biraz havasını değiştirmek.Zımbayı emin önünden bulabilirim ama pek istemiyorum onu spike almak içinse biraz daha beklemeliyim netten sipariş edicem kredi kartının uygun olması gerekiyor onun içinde.
Fiyat 11tl.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder