Hürriyet

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Karar Verdim

Bu sene umarım sorun olmayacak ve ben bu okulu bitircem.Bu seneki hedefim bu umarım başarabilirim bunu.
Ama aslında benimde suçum yok pek baba parası yiyen tipler gelir ders içindede züppelik taslar hocalarda buna bir dur demez şikayetleri dikkate bile almaz bir taraflarından dinlerlerse şikayeti bende tırlatıyorum napıyım ama ya.Neseee...
Bu cuma aksilik olmassa Kavram'a gidip kaydımı alcam pazarteside Kültür'e gidip kaydımı yaptırcam umarım bir sorun çıkmassa tabi.Biran önce bu işler bitsin istiyorum.
Hergün Bakırköye gidip gelmek belki biraz zor olcak gibi ama eğlenceli güzel yanlarını bulucam.Mesela alışveriş yapmak için yada zaman geçirmek için yeni güzel yerler bulabilirim.Bakırköy pek gittiğim bir yer denemez, zaten açıkcası trafik yüzünden karşıya geçmeyi sevmiyorum nese başka bir konu bu.Bu sene bakırköydeyim artık bakarım yeniler şeyler eklicektir bu bana =)
Hem mutlu hemde mutsuzum birazda heyecan var gibi merak bekliyorum ortam nasıl.Tamam bende 30 yaşında biri değilim ama yinede 18 yaşındakilerle dolu bir sınıfta olmakta istemem 2-3 yaş fark bile olsa fark ediyor bu gerçek.Yaşıt ve kafa birileri olsa süper olur umarım =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder