Hürriyet

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Yenilerimmm

Uzun zamandır birşeyler almıyordum kendime, sonunda geçen hafta izin günümde karşıya geçtiğimde hemen cevahire attım kendimi ve ilk durak winmax tabikide =).Ve ardından watsons vazgeçilmezlerden biri.Başka yerlerede girdim ama bişi almadım topshop'taki takılarda aklım kaldı hep =(.
İlk seçimin bu şal.Fotoğrafta hiç birinin rengi tam belli değil ama çok güzel vişne çürüğü gibi bir renk bayıldım kabarık kabarık =).6tl'ye düşmüştü kaçmazdı bu fiyata.


İkinci seçimimde bu yeşil şal oldu.Siyah üzerinde süper duruyor.Rengi burda daha açık duruyor normalde biraz daha koyu siyah üstünde çok hoş duruyor.Etiketinde 6tl'ye düştüğü yazıyordu ama kasada 4tl'ye düştü =).

Ve son aldığım bu vişne çürüğüne dönük rengi ile straplez.Buda yine 6tl'ye düşmüştü ve tabikide kaçmazdı =).
Aslında beğendiğim lacivert ayakkabınında fiyatı düşmüştü ve başka bir sandalet daha beğendim eğer kendimi tutamazsam cuma günü iznimde gidip alcam birini =D.


İlk rimmel london ojelerimi aldım sonunda.Uzun zamandır istiyordum ama bir türlü alamamıştım renkleri okadar çok incelememiştim.Ama bu sefer tek tek hepsinin denedim ve iki tanesini seçtim.İlk seçimim 325 numara hot gossip.Renk güzel bakarım kullanmak ne zaman kısmet olcak =).

İkinci rimmel london oje tercihim 320 rapid ruby oldu.Aslında bu ojelerin en çok hoşuma giden yanı fırçalarıydı umarım tahmin ettiğim gibi kolay kullanım çıkar.Normalde internnette yorumlara bakar alırdım ona göre aklımda bir fikirle denerdim birşeyleri ama bu ojeleri sıfır bilgiyle denicem umarım memnun kalırım =).

Bu ojeyi okadar beğenerek aldımki ama bu akşam küçük defterime oje numaralarını not alırken bu ojeden daha öncede almış olduğumu gördüm.Şuan bin pişmanım ama artık böle birşey olmayacak hepsinin tek tek marka marka numarasını yazdım defterime =).
Merak edenler için numarası 398.


Uzun zamandır istediğim rengi buldum sonunda rengi gri ama böle metalik bir görünümü var bayıldım öldüm bittim hastası oldum =)
Numarası 231.
Artık vazgeçilmez rengim ojem bir tanem herşeyim olucak bu renk =).


Ve işte yeni not defterim aslında kendisi 2012 ajandası ama boyutu kapağı okadar hoşuma gittiki kendisi artık yeni not defterim.Her zaman yanımda olduğu için arka tarafında ojelerin numarasını not aldım aynısını almıyım diye yarında rujları yazıcam aynı hatayı rujdada yapmamak için.

Kapağına bayıldım ya =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder