Hürriyet

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Yine Kazadım =/ Ama Mutsuzum =/ Galiba...

Bu sene üçüncü defa üniversite sınavına girdim ve yine kazandım.Aslında normal bir durumda buna sevinmem gerek yada benim yerimde başka biri olsaydı buna sevinirdi ama ben sevinemiyorum.Belkide bunun sebebi özel olması kazandığım okulun.Tama 3 senedir %50'de olsa burslu olarak özel okul kazanıyorum ama bu sene bunun içinde pekde sevinemedim açıkcası.

Tamda bu sene tamam artık dedim kazancam bir yer ve bu seneden sonra adam gibi okuyup okulu bırakmadan bitircem dedim ama şuan kararsızım bu yapmak istediklerim konusunda.

Aslında bölüm istediğim bir bölüm halkla ilişkiler ve tanıtım.Derslere felan baktım fena değil gibi ama işte bilmiyorum.İçimde bir yerlerde biraz isteksizlikte var.

Birde daha dinlenemedim doğru düzgün bütün yazım iş aramak çalışmak tekrar iş aramak ve çalışmakla geçti.Okul öncesi küçük bir tatil iyi gelirdi ama imkansız gibi birşey benim için bu.Daha odamı toparlamam okul moduna geçirmem gerek.Sank az dağınıkmış gibi yaz modunda çok fazla dağılmış oluyor odam.

Okulun binası nerde nasıl bir yer bilmiyorum kimbilir okuyacağım kişiler nasıl olcak bide hepsi benden küçük olursa offff hepten sıkıcı.Daha gitcem öteki okuldan kaydımı alcam ooooo.

Artık ay sonuda işten çıkmam gerekiyor.Daha fazla çalışamam kayıtlar var benim kendimi okula psikolojik olarak hazırlamam var hem belki okul öncesinde gider bir kaç gün babamın yanında kalırım.

Bakarım nolcak.Annem gelsinde onunlada konuşcam tekrar nolcak napcaz napıyım nasıl yapıyım =/.

Okul başladıktan sonra belki tekrar iş bulmam gerekebilir ne kadar gönüllü olmasamda okulla birlikte çalışmam gerekebilir =/.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder