Hürriyet

14 Şubat 2012 Salı

Bugün sevgililer günü



Aslında bu seneye kadar bu kadar hazırlanmamıştım için sevgililer gününe.Hediye ve kekler =).


Düz beyaz zarf hiç hoşuma gitmedi.Ama aldığım kartın boyuna uygunda renkli zarf bulamayınca bende bu şekilde süslemek istedim bembeyaz olmasından daha iyi =)

Arkası dolu önü boş olmazdı.Özellikle bu sevimli ayıcık çok tatlı oldu zarfın tam ağız kısmında =)

Buda okadar arayıp sonunda seçebildiğim kutu.Alırken daha küçük gelmişti gözüme iki tane cupcake koyarım diye düşünürken üç tane sığdı mutluyum bu yüzden.

Duman beyefendide meraklandı birazda kıskandı.Kimse ona hediye vermedi bugün oda benim hazırladığım hediyeleri karıştırdı durdu.

Kartım kutudan biraz büyük.Kartı kutunun içine koyma hayallerim suya düştü mecbur yanında yarı oldu ama böle güzel oldular.

Bunlarda kutunun içindeki keklere eşlik etmesi için.3 kutu bonibon biraz jelly belly ve favorim küçük rengarenk marshmallowlar.


Buda kutunun içindekilerin son hali.3 adet cupcake ve şekerlemeler ve çikolatalar =).


Duman beyefendide kıskançlıktan kameranın ipine saldırıyor.O da hediye istiyor ama belli etmiyor =P.





Kartın fotoğrafını çekmeyi unutmuştum ama eve geldiğimde twiiter'da bu fotoğrafı gördüm.Çok hoşuma gitti.Severek yemiş bugün cupcake'leri.Bonibonlar ve diğerleride kutuda yenmeyi bekliyorlarmış =).


Hediyenin fotoğrafı eksik.O da mudodan hem spor hem klasik havası olan gri bir gömlek.Umarım oda üstünde güzel olcak.Haftasonu görcem onuda umarım =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder