Hürriyet

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Saçımı Boyadım Mutluyum Diyebilirim =)

Uzun zamandır istiyodum sonunda yaptım.Saçım zaten yıpranmış olduğu için sadece bir kısmını boyadım ve evet yıprattım saçımı biraz ama olsun sevdim rengi =)


İlk olarak kırmızı açıcı ile saçımı açtım ve işte elde ettiğim renk bu.Bir süre kullandım bu kırmızıyı.


Bir iki yıkama sonunda kırmızı açıcıyla açtığım yerlerde aktı normal olarak elimde kalan renk bu oldu.Tabi fazla kalmadı buda asıl renge boyandı fazla akmadan =).


Benim saçlar boyanırdı bizim beyefendi boyanmassa olmaz.Dumanda renk kattım azbişey.Aslında fotoğrafta çok belli değil ama kırmızı kırmızı geziniyor beyefendi artık evde =).

Bu fotoğraf neden böle yüklendi anlamadım aslında çevirip yüklemiştim =/.
Aslında vital colors daha önce kullanmadığım ve yorumlarına felan bakmadığım bir boyaydı.Rengi hoşuma gitti diye aldım.Fena boya değil sevdim diye bilirim =).


Şarap kızılı katalogda çok hoşuma gitti.Saçımın tamamına uygulamak isterdim =).
( 5-889 şarap kızılı)


İlk önce tüpler açıldı, sıkıldı.


Sonrasında oksidasyon kremleri döküldü.


Arta kalan çöplerim akşama kadar ütü masasının üstünde atılmayı beklediler aslında =).


Karıştırınca oluşan renk aslında bu renkte çok hoşuma gitti akmış, sormuş kırmızı pembe arası bir renkti fotoğrafta tam belli olmadı.


Saç nasıl boyanır1; bütün lavaboya boya damlatılır.


 Saç nasıl boyanır2;İki kolda mutlaka boyanır saçla birlikte.


Saç nasıl boyanır3; ense, boyun ve tişört mutlaka boyanır


Son olarak başa poşet geçirip üstünde streç filme saldık mı herşey tamamdır.


İşte güneşte aldığı görüntü.


Güneş yokkende bu şekilde.




İlk boyadığımda ıslakken ve güneşte bu şekilde duruyordu ilk hoşlanmadım bir kaç dakika sonra hoşuma gitti ama kuruduktan sonra uçlar pek böle durmadı.Ama yinede sevdim yen rengimi =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder