Hürriyet

1 Temmuz 2012 Pazar

Artık İşsizim

Evet artık işsizim.Dün ayın son günüydü ve yeni gelen müdür saolsun beni işten çıkardı.Tamam şimdiye kadar çalıştığım müdürüm gidiyor diye yeni iş bakmaya başlamıştım ama iş bulana kadar da çıkmayacaktım ki ben işten.Nese efendim ne diyim hayırlısı olsun benim için umarım kısa zamanda yeni güzel bir iş bulurum.Bu arada tabi güzel şeylerde oldu olmadı değil.Bizim müdürle baya baya muhabbeti koyulaştırdık.Dün yani cumartesi günü 7civarı hepimiz(ben ve benimle birlikte çalışsan 3 kişi,müdür/Bahadır bey,mağaza sorumlusu/Halil bey) kağıtları imzaladık çıktık.Çıkarken Aslıhanı gördüm ağlıyordu onu dışarda teselli ederken  Bahadır bey, Halil bey ve Fatih çıktılar dışarı(Fatih hala çalışıyor mağazada).Bizi gördüler geldiler konuştuk felan.Sonra Bahadır bey hadi içmeye giderim sende gel istersen dediler bana bende seve seve kabul ettim zaten kafam bozuk oturup konuşup kafa dağıtır hemde biraz içeriz iyi gelir diye düşündüm.Ben, Fatih,Halil bey,Bahadır bey hep birlikte kalktık ilk önce Caddebostan sahile gidelim dediler oraya gitmek için minibüs yoluna çıkınca Bahadır bey vazgeçti minibüs yolunda mavi/blue diye bir yer açılmış, benim hiç dikkatimi çekmemişti jimmyjoker suadiyenin yanı hemen.Hep birlikte oraya gittik.Sohbet muhabbet süper zaten Bahadır bey'in çenesi düşük oooo anılarda dolu dolu o anlattı biz dinledik güldük eğlendik.Tabi bu arada mağazadan 3 kere felan aradılar onu nasıl yapcaz bunu nasıl yapcaz diye tabi biz acayip eğlendik bu telefonlarada.Herkes başta 70'likle başladı içmeye sonrasında Halil bey 50'lik, diğerlerimiz birer tane daha 70'likle devam ettik ama Halil bey gitti hemen.Ara ara gözler kapanıyordu erken ayrıldı zaten o.Ben ve Bahadır bey3'er tane götürdük 70'lik bira.Sonra napalım derken kokoreç fikri çıktı Bahadır beyden, Fatihede söyledik gel diye ama yolu uzun olduğu için gelmedi.Bu arada telefon numaralarını aldık birbirimizden.Tabi ben ilk başta numaramın başını hatırlıyamadım.Nese onuda hallettik  bir şekilde =D.
Ama sonrası çok daha güzeldi.Bankaya gittik Bahadır bey para çekicek, bankamatiğe kartı soktu geri verdi.2-3 kere denedi olmadı her sefer kartı geri çıkardı bankamatik dalga geçtik bankamatik bize para vermek istemiyor felan kokoreççiye gittik.Nese kokoreçleri yedik sohbet felan.Sonrasında çayları içerken aklıma geldi ve sordum 'Bahadır bey acaba kartı ters mi soktunuz siz diye?' o anda gülmeye başladık zaten.Bahadır bey 'olabilir ya' dedikten sonra hepten koptuk zaten.
Saat 12'i civarıydı eve geldiğimde ve annem uykuluydu o yüzden sigara ve bira içtiğimi pek fark etmedi.Ve işin aslı içitiğimi erkek arkadaşımada söylemedim, söylesem aslı bırakmazdı ve zehir ederdi bana.Evet bu konuda biraz kötü hissediyorum ama güzel zaman geçirdik napıyım.
Umarız Bahadır bey geldiğinde tekrar toplancaz yine benzer birşeyler yapıcaz.Eğlenceli kafa adam ya =).
Ama işin gerçek ve acı yanı şuan işsizim ve acil iş bulmam gerek.Dün gratise başvurdum ordaki kızlar baya iyidi ilgiliydiler yarın gitcem tekrar hem başvuru için fotoğraf bırakcam hemde referans için Bahadır beyin telefonunu vericem.Kendisi de dedi başvurduğun yerlere ver telefonumu överim seni diye vercem bakalım umarım bir yerden dönüş olurda kafama göre bir iş bulurum =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder