Hürriyet

30 Ocak 2013 Çarşamba

Benim İhtimaller Defterim

Çok ertelediğim bir yazı oldu ama sonunda bugün yazdım siz bu yazıyı okurken ben defterimin içini dolduruyor olacağım =) 

Aslında bu fikir tamamen bana ait yada birinden gördüğüm birşey değil, bu fikri tamamen bir filmden aldım.
Filmde acayip hoşuma gitmişti, baş karakter kendine böle bir defter hazırlamıştı ve film sonunda ben neden yapmıyorum benim neden olmasın diyerek küçük bir alışverişe çıktım o hafta içerisinde =).


Hemen ve kısa filmden bahsedicem ve filmi kesinlikle izleyin derim neden bilmiyorum ama benim acayip hoşuma gitti özellikle filmin çekildiği bir otel var ki muhteşem bir yer.

Filmin orijinal ismi; Last Holiday 
Türkçeye çevrilmiş ismi; Hayatımın Tatili
Filmin en özet konusu, öleceğini düşünen bir kadının hayatının nasıl değişti bence.
Belki biraz ilhamda alınabilir, insan hayallerinin peşinden gitmeli.
Film hakkında Türkçe bilgi için buraya.
Film fragmanı için buraya.


Ve işte benim ihtimaller defterimi yapmak için seçtiğim malzemeler.

Bu bantları Kadıköy postanesinin arkasında bir kırtasiyeden bulmuştum 3-4tl bir fiyatı vardı, keşke başka çeşitleri de olsaydı.
Bu bantları defter üzerinde kullanmadım içerisinde kullanıcam.

Defter olarak Sketch Book/ Çizim Defteri tercih ettim.
Bunun sebebi sayfalarının güzelliği, tam olarak ismini bilemiyorum ama kalın çizim kağıtları olduğu için yapışkan kullandığım da  sayfa arkasında bozulmalar olmayacağını tahmin ediyorum.

Ve buda defterimin son hali.Belki ilerleyen zamanlarda üzerine başka şeylerde ekleyebilirim ama şimdilik son şekil bu.
Yanlış hatırlamıyorsam 40 sayfa bu defter, eğer biterse ki tahminim bitebilir yenisini yapmayı düşünüyorum şimdiden =).


Umarım hoşunuza gitmiştir =).

Filmi izlemeyi unutmayın umarım beğenirsiniz de  =).

2 yorum:

  1. Filmi çok merak ettim defter çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çok sevdiğim bir film oldu bana birşeyler kattı diyebilirim, umarım izler beğenirsiniz ve teşekkürler =)

      Sil