Hürriyet

19 Ocak 2013 Cumartesi

Yeni Alışverişler =)

Küçük küçük yeni alışverişlerimi sizinle paylaşmak istedim.
Aslında yazı yazmak istiyordum ama açıkçası tek tek ürünleri fotoğraflayıp, onları düzenleyip sonrasında onları yazmak biraz uzun geldi bana ve biraz hatalı bir video çektim.
Ne yazık ki fazla zamanım yoktu bu nedenle yine video çektim.
Babam geldi, hastamız var felan fazla vakit bulamıyorum kusura bakmayın.

Yine youtube'da yazdığım yazının aynısını buraya koyuyorum;

Aslında bu video dün yüklenecekti ama anca bu akşama yüklenebildi, birde telefonu yüksek bir yere koyamadığım için dik durdu ve görüntü bu şekilde kusura bakmayın =)
Gratis, Mudo, rossmann, golden rose vs. =)
Bu sefer görüntü daha iyi umarım beğenirsiniz =)
Bazı şeyleri tekrar tekrar söylemişim

Bu ara bu Bee Beauty ürünleri hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi benim aldığımın üzerinde Almanyadan ithal yazıyor.

Bu video'nun yüklenmesi gerçekten çok çok uzun sürdü.
Telefonla çektim ve ordan yüklemek istedim ve dün akşam yüklemeye başladım bu akşam anca yüklendi neden bu şekilde oldu hiç anlamadım.
Ve bu telefon çok yavaş şarj oluyor ve çok çabuk bitiyor anlamadım galiba bir sorun var götürücem =/.

Bu arada çantanın fiyatı indirimli olarak site bulunuyor hemen linklerini veriyorum;
Benim aldığım renk ve boy için buraya tık tık.
Benim aldığımın büyük boyu siyah rengi için buraya tık tık.
Büyük boyu'da 'gel beni al' deyip duruyor sanki alsam mi ki =)

Kısa kesicem dedim ama yine uzattım.
İzleyen ve takip edenlere teşekkürler =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder