Hürriyet

31 Ocak 2013 Perşembe

Her Güne Bir Ruj - 1

Merhaba bu gün yeni bir seriye başlamak istedim.
Bu benim ilk seri yazık olucak, bunu bir blogda görmüştüm gerçekten şuan ismini hatırlamıyorum takipte olduğum bir blog ve benim hoşuma gidiyor elimde olmayan yada almak istedim rujlar hakkında bilgi sahibi olmuş oluyorum.
Bende bunu yapmak istedim hem elimdekileri tanıtmak hemde almak isteyenlere bir fikir olması açısından.Rujlara bayıldığım çok sevdiğim içinde ilk seri yazıma bu şekilde başlamak istedim =).
 İlk olarak elimdeki Rimmel London Kate Moss serisinin rujlarından bahsedicem.

Bu siyah kapaklı seriden elimde olan tek ruj bu ama devamı kesinlikle gelecek =)
Bu benim çok hoşuma gitti, toplu alışveriş sırasında almıştım ve iki renk arasında kalmıştım bu ve mor.
Ama iyi ki bunu tercih etmişim bayıldım.


Flaş nedeniyle biraz parlak çıkmış ama bu kadar fotoğraftaki kadar parlak canlı bir kırmızı değil.
Koyuluğu var içerisinde, sürümü kolay, kalıcılığı güzel, hafif bir kokusu var ve bu kokuyu çok sevdim.
Nemlendirme özelliği olan bir ruj değil, makyaj başında dudağa hafif bir nemlendirici sürülüp dudak onu emdikten sonra bu ruju sürmek daha iyi olabilir. 
Benim dudaklarım kuru ve çok çatlıyor bu nedenle ben unutmadıkça nemlendirmesi olmayan rujları bu şekilde kullanmaya çalışıyorum.
Fiyatı yanılmıyorsam 12.99tl gibi bir şeydi.
Fiyatına göre güzel bir ruj çok severek kullanıyorum tabi sırası geldikçe =).

Elimde fazla ruj var ve ara ara almaya devam ediyorum, ve bunları en azından sizinde bir fikriniz olması için sizede tanıtmak istedim, umarım hoşunuza gitmiştir =).

Ojelerimin videosunu yapıcam ama bugün çok denedim bir türlü güzel çekemedim, güzel bir ışık ayarı yapıp en kısa zamanda paylaşıcam onları da sizlerle =)

Takip eden herkese teşekkürler =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder