Hürriyet

6 Ocak 2013 Pazar

Gratis Ocak 2013 Kataloğunda Dikkatimi Çekenler

Buradan  Gratis'i tekrar tekrar tebrik ediyorum çünkü eski katalog biter bitmez yeni kataloğu hemen yayınladılar.
Buna karşın watsons'ın eski kataloğu ayın 2'sinde bitmesine rağmen hala ne internnette nede mağazalarda yeni kataloğu bulunuyor.Nese buradan fazla sitem etmeyeceğim, facebook'da bir çok kişi gibi bende sordum ve bir kaç gün içerisinde yayınlanacak yanıtını verdiler klasik olarak.Benden bir kaç gün önce sorana ve benden bir kaç gün soran kişilere de aynı cevabı verdiklerini görünce onlardan ümidi kestim açıkcası.
Neyse asıl konumuz gratis kataloğu.
Sanırım bu katalogda daha fazla ürün göstericem burada.

İlk olarak bu kremlerden bahsetmek istiyorum.Karıştırmıyosam bu kremler yazında vardı mağazalarda bunun aynısı demiyorum tabi bu yeni ama bu markanın farklı kremleri olması gerek.
Aslında bugün gittiğimde bunu almak istiyordum ve alırken hiç kataloğa bakmadığım için bunu aldığımı sandım =D.
Ama ben ayak jeli almışım ama onunda fiyatları bu civarda ve denedim güzeldi ferahlama verdi fazla olmasa ve en önemlisi çabuk emdi ayaklarım bu çok güzel birşey.
Tavsiye edebilirim fiyatı da uygun denenmesi gerek bence.

Bu mendiller hep aklımdalar ama kullanmak için değil tabikide alıp bir kenara koymak için.Zebra deseni aşığı biri olarak o desenine aşığım ve sanırım artık almanın zamanı.Çıktığından beri gözüm var zebra deseninde.

Bu indirimde dikkatimi çekti belki maskara alabilirim.Çok fazla far aldım bu aralar far almak istemiyorum ama bellide olmaz =D.

Ve güzel bir haber balm %30 indirim hala devam ediyor SÜPERRRRR....
Aklımda kalan ürünler var bakarım alabilirsem güzel olur özellikle paletleri.
Ve Bağdat Caddesindeki bir şubesinde set gibi birşey görmüştüm far lip gloss felan vardı içinde belki onuda alabilirim bulursam.
Ve bu arada balm küçük kabuki fırça arıyorum ama bulamıyorum yaaa =(.Gören duyan bilen varsa yazabilir mi? 

Bu maskeler hep dikkatimi çekti ama kullanmayı nedense düşünmedim.Bu seriden elimde yağ emici kağıtlar var ve 3 ay kadar önce aldım toplasam 5-6 kere kullanmışımdır sanırım.
Bu kampanyada maskeleri deneyebilirim bakarım.


Ben bunları geçen watsons indiriminde almıştım.Cocoa Butter olanından 2 adet almıştım aynı kampanya vardı çünkü, biri bana biri ablama.Ben kendiminkini daha açmadım çünkü bitirmem gereken başka bir tane var ama ablam kullanıyor ve memnun olduğunu söyledi sorduğumda.

Bun markadan eminimki memnun kalanlar vardır.
Ben geçenlerde tek kullanımlık maskelerinden almıştım ama daha kullanamadım.
Belki alırım belki almam şuan pek emin değilim ama almak isteyenler için indirim fena sayılmaz sanki.

Seyahat boyu ürünlerin olduğu bölümde elim bu tarz ürünlere ve buna gidip gidip geliyor her seferinde.Sanırım deneme zamanı artık.

Bundan bahsetmek istiyorum bunu ilk çıktığında almıştım.Hindistan cevizi kokusuna bayılırım bu kremde eminim güzeldir diye aldım.Alırken test etme şansım olmamıştı ama keşke almasaydım dedim.
Memnun kalanlar olduğunu okudum ama ben hiç memnun kalmadım.Sadece bir kere kullandım ve koydum bir kenara.Ne kokusu ne de yapısı hiçbir şeyi güzel değil.Ben memnun kalmadım ama isterseniz deneyebilirsiniz uygun fiyatlı bir ürün.

Taft köpüklerini seviyorum.Benim kullandığım pembe 3 numara belirgin bukleler için olanı.Dalgalı saçlarımı çok güzel yapıyor, çok çok hoşuma gidiyor.Bu aralar fazla kullanmıyorum oda kışın sık banyo yapmayı sevmediğimden.Elimde şuan 2 adet var bu kampanyada alırmıyım bilmiyorum bu ara dediğim gibi pek kullanmıyorum, belki stoklamak için alır koyarım bir kenara.

Bu set mağazada da dikkatimi çekenlerden olmuştu.Ben almam bu tarz setleri kullanmıyorum saklamayı seviyorum o yüzden almam =D.
Denemek isteyenleriniz varsa kaçırmasın derim çok tatlı duruyorlar.

Geçenlerde yüz temizleyicimi stoklamasam alırdım ama şuan almıcam.Almak isteyen varsa indirim yine güzel bir indirim.

Şampuan olarak bunlardan çok memnunum değişmem.Geçenlerde stoklamıştım şampuan ve saç kremimi de ama ne yazıkki saç spreyi almayı unutmuşum =/.Neyseki elimde bir süre için yeterli olacak kadar var.
Ve yeni serisi hoşuma gitti.Benim böle bir sorunum yok ama görül görmez ablama hemen söyledim dene bunu işe yarayacak mı diye bakarım eğer denerse onun ağzından yorumlayabilirim.

Bu marka güzel bir marka bir çeşitlerine argan yağlı bir seri ekleyince çok daha güzel oldu sanırım.
Ben denemem çünkü şampuan değişikliği saçıma hiç iyi gelmiyor ne yazıkki.
Ama denemek isteyenler kaçırmasın fiyat olarak da fena değil sanki.

Saç maskesi ihtiyacım olan birşey.Ama ben bu seriyi istemiyorum gratisde başka saç maskeleri vardı onları denemek istiyorum umarım yakın zamanda =).

Ve bu seri.Koca bir sayfa reklamı vardı dikkatimi fazlasıyla çekti.Fiyat olarak gayet uygun diyebilirim.
Denene bilinir.

Ah bu kağıt sabunlar nerede nasıl ihtiyacınız olacağını hiç tahmin edemiyor insan.Sanırım çantamda bunlardan taşımama gerek.Şuan da 3 al 2 öde var alıp çantama atıyım ben.


Hep bayan olmazdı ürünlerden bahsederken küçük bir parçada beyler için.
Dove men %20 indirimde erkek arkadaşınıza, babanıza, kocanıza, kardeşinize birşey almak isterseniz kaçırmayın =).

Bu parfümler gerçekten güzeller.Evet kokuları kalıcı değil ama çok güzeller ya.
''Sex on the beach'' benim bayıldığım koku, ablama da koklattım ve o da çok sevdi.
Küçükken yediğimiz şekerleri hatırlattı ikimizede =).
Bu kadar bayıldığım bir kokuyu niye almıyorum hiç bilmiyorum ama ne kadar sevsem de almıyorum nedense.

Bunlardan alıcam sanırım bir kaç tane atıcam kenara.
Yaz için çok daha güzel bir ürün ama sanırım kışında ihtiyaç olur buna, metrobüs, otobüs havasızlığında ter içinde kalmamak için.
İşe yarıyor mu pek emin değilim ama aklımda deniyebilirim.


Ve bunlarda gratisin bu ayki 25tl üzeri alışverişlerde verdiği indirimli ürünler.
Aslında hiçbiri dikkatimi çekmedi desem yalan olmaz.Keşke daha güzel şeyler olsaydı demedim değil ama  bunlarda yine ihtiyaç olan ürünler.


Ve son olarak card finans'a kampanyası varmış bundan bahsetmiyeceğim zaten bütün detayı fotoğrafta var.

Umarım hoşunuza gitmiştir.
Benim dikkatimi çeken ve sizin dikkatinizi çekebilecek ürünleri seçmeye çalıştım.
Takip edenlere teşekkürler =).


2 yorum:

  1. h&m'in kabukisi guzel ama siyahli sert killi olan degil, sapi altin rengi metalik olup, killari beyaz/bej gibi olani. hem ufak, hem yumusak ve yogun killi.
    Burcu

    YanıtlaSil
  2. ay pardon the balm'inkini aradiginizi yazmissiniz, nasil okuduysam artik direkt kabuki tavsiyesi sordunuz sandim :) herhalukarda the balm'inkini cok sert buluyorum, yuzumu ciziyor gibi geliyor.
    Burcu

    YanıtlaSil