Hürriyet

29 Ocak 2013 Salı

Duman'ım =) video'da eklendi =)


Uzun zamandır yazmıyorum, aradan sonra ilk yazım Duman'la ilgili olsun istedim.Küçük bir parçada Puki olacak tabikide =).
Puki'nin aşısı için cumartesi veterinere gittiğimizde Duman'nın aşılarını nasıl yapılacak derken veterinerimiz yarın traş için getirmemizi söyledi.Tabi traş olurken narkozla bayıltmaları gerekiyor o arada bütün aşıları tırnak kesimi felan herşeyi yapılmış oldu.
Bu aralar havalar soğuk normalde traş olmasını istemezdim ama ne kadar kısa tüylü olursa olsun acayip tüyü dökülüyor öle böle değil.
Hafiften bir sırtını sevmemiz yetiyor hemen tüyler havada.
Puki'nin de tüyü dökülüyor ama çok az.
Bu yüzden biraz üzülerek de olsa traş ettirdik.

Sabah bırakıp, akşam aldım.Aldığımda biraz kendine gelmişti ama hala narkozun etkisi devam ediyordu, Puki'nin girmeyeceği bir odaya koydum kendisi de soğuk olduğu için iki kar kıyafet giydirdim.
Puki ile şuan bedenleri aynı diyebilirim bir tişört birde Puki'nin herkesin çok beğendiği pembe yeleğini giydirdim.
Geldiğinden beri biraz bunalımda diyebilirim ama bugün çıktı ortalıkta gezinmeye Puki ile oynamaya başladı =)

Bu arada ön patilerinde tırnaklarına hayvanlar için özel olarak üretilmiş takma tırnaklardan taktırdım.Bunları ben kendim satın aldım yurt dışından sipariş ile.

Bazıları bunu hoş karşılamıyor ama gerekli.
Ben bundan daha öncede almıştım takmıştım, daha önce takma nedenim koltuklarımızın deri bölümleri bulunuyor ve Duman hep tırnaklarını özellikle deri yerlere takıyor.Babam bu durumdan hiç hoşnut değildi ve koltuklar yeniler her tarafı çizik oldu bir süre bu takma tınaklar bizi idare etmişti.
Bu sefer taktırma nedenim Puki, çünkü oyun oynarken ister istemez tırnaklarıyla çok çiziyor.Geçenlerde Puki'nin kafasında koca bir kabuk vardı diyebilirim hatta şüphelenip veterinerede sordum ama baktığında oyun sırasında Duman'nın yapmış olabileceğini söyledi.

Tırnaklarını her zaman kesemiyoruz çünkü bu konuda acayip asabi hepimizi çiziyor, en son annemin ellerini çok kötü çizdi tırnakları kesmeye çalışırken.

Bu takma tırnaklar ne kadar geçici bir çözüm olsa da bir süre idare ediyor.
İsteyerek yapmıyor bunları tabi, bizi çizmesi, Puki'yi çizmesi ama buna önlemler almak gerekiyor.
Bu sebeplerden lütfen görül görmez ön yargılı olarak yaklaşmayın kedi besleyenler az çok beni anlayabilirler, çünkü kediler isteyerek yada istemeyerek bunları yapabiliyorlar ve çoğunluğu tırnak kesilmesinden hoşlanmıyorlar.


Nese yine çok uzattım hemen fotoğraflara geçerim =).

Arka oda da tek başına uyumaktan sıkıldı geldi kucağıma bayıldı =).


   
Bir süre sonra yelekten sıkıldı biraz kat kat bunaldı.
Traş olunca rengi açıldı normal olarak, kadife gibi oldu yumuşacık.

Kuyruğunun bu şekilde kalmasına bayılıyorum.
Ne kadar kısaldığı ne kadar uzadığını kuyruktan takip ediyorum =)

Ah oğluşum benim o bunalımda ben fotoğraf derdindeyim =)

Ve buda pazartesi sabahı yatak halimiz.Biri sağımda biri solumda bu şekilde uyuyordu gözümü açtığımda.

Çok seviyorum ben bu iki tipsizi ya =).


Küçük birde video =)



Takip eden, okuyan herkese teşekkürler =)

Bu arada fotoğrafları yeni telefonumla çektim fazla hoşuma gittiler sanırım bundan sonra bütün fotoğrafları onunla çekicem =)

2 yorum:

  1. Ne güzel hayvanları seviyosun onlara değer veriyosun :) ikisi de çokkk tatlılar sen de öyle canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özellikle bu iki tipsiz benim aşklarım =) çok teşekkürler =)

      Sil