Hürriyet

2 Aralık 2012 Pazar

Gratis Aralık Kataloğunda Dikkatimi Çekenler

Evet gratis aralık ayı kataloğunu çıkardı ve güzel ürünler var gibi, yarın gidip karıştırıcam gratisi =).

İlk olarak yılbaşı süsleri.
Yılbaşı öncesi sonrası benim için hiç fark etmez yılbaşı süslerine bayılırım.
Gratis'de de çok güzel süsler gelmiş ama benim özellikle iki melek çekti.
Bakarım belki bir kaç birşey alırım yılbaşı için =)

Ve balm ürünlerinde yine indirim var ama %30, geçen yapılan indirime göre bu çok da güzel gelmedi bana ama yinede fena bir indirim değil.Balm jovi far paleti her ne kadar aklımda kalmış olursa olsun sanırım bu indirimde de alamıcam.
Çok tatlı lip gloss'lar gelmiş.Benim en çok ilgimi çeken hayvanlı olanlar diğerleri sadece çeşit olsun diye orada.
Axe ürünlerinde %20 indirim varmış.Axe anarchy for her uzun zamandır kullandığım ilk deodorant, hoşuma gitti elimdeki de sanırım bitmek üzere.Belki alırım bu ay.
Son olarak el kremleri; ilk olarak zebra desenli paket beni kendine çekti.Umarım deneyebilirim ve yapısı kokusu güzeldir, yoksa sırf paketi için alacak bile olabilirim.
Arko meyveli kremlerini üç'lü set olarak satışa çıkarmışlar.Bunu alabilirim, arko'nun meyveleri kremleri gerçekten güzel kokuyor yapısı da güzel.

Sizlerin dikkatini neler çekti bu katalogda =) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder