Hürriyet

22 Aralık 2012 Cumartesi

Uzun Aradan Sonra

Aslında bu hafta uyku düzenimin bozukluğu nedeniyle hiç birşey yapamıyorum.

Daha masamı düzenlemem gerek, yeni aldığım ruj ve ojeleri defterime yazmam gerek ve farları da yazmaya karar verdim artık sayıları çok fazla oldu.

Ben oje ve rujlarımın numaralarını her zaman yanımda taşıdığım küçük not defterimin arkasına yazıyorum.Çünkü o kadar fazla var ki ve elim her zaman benzer/aynı tonlara gittiğinden aynısını tekrar almamak için bu yöntemi uyguluyorum.Bundan sonra farlarımı da aynı şekilde yazacağım, dikkatimi çekmemişti ama onlarında sayısı çoğalmışlar özellikle son zamanlarda fazla far aldım.

Daha beni bekleyen takma tırnaklar var.Daha öncede dedim sanırım bir kaç pakete daha ihtiyacım olabilir ama ilk olarak diğer eksikleri tamamlayıp projemi gerçekleştirmem gerek en kısa zamanda.

Ah bu uyku düzeni bütün yapacaklarımın alt üst olmasına sebep oldu.
=(

Bunların dışında yazmak istediğim bir kaç yazı var ama sanırım onlardan vazgeçeceğim şuan tam emin değilim kararsızlık dönemi içerisindeyim biraz.

Saçımı da boyamak istiyorum sıkıldım uzun süredir aynı ve tek renk ve bunalım havalarındayım bu aralar sanırım uyku düzenimi de bu etkilemiş olabilir.
Aklımda bir kaç boyama şekli değil ama tam olarak eminde değilim önce açıcı almam gerek ve aslında renk seçimi de yapmadım daha =D.
Bakarım sonum ne olacak =).

Bunların dışında itiraf etmem gereken çok önemli birşey var onuda bu hafta içerisinde buradan yazıcam.
Annemlere daha söyleyemedim ve bir an önce söylemem gereken acayip birşey yaptım.
Kısacası okulla ilgili bir durum ve sayılı kişi biliyor bunu şuan yalnızca offf offf =/.

Veeee bugün biraz alışveriş yaptım.Sonunda Yves Rocher'dan bir kaç şey aldım.Bağdat caddesine indik bugün hazır oraya gitmişken bu mağazaya da attım kendimi.Aslında aklımda sadece oje almak vardı ama farları görünce bir tanede far aldım.3 ton arasında kalmıştım lacivert olanı seçtim.Ve orada benimle ilgilenen çok tatlı bir bayan vardı çok teşekkürler kendisine çok tatlıydı.Tabi hemen mağaza kartı da çıkarttım, bir sonraki alışverişimde göz temizleyicisi hediye edilecekmiş (tabi ben yarın Kadıköy'e gideceğim ve oradaki mağazadan da küçükte olsa birşey alacağım =) ) ve iki ay boyunca indirimsiz ürünlerde %20 indirimim olacakmış, işime de gelir bu indirim =).

Evet şimdilik bu kadar, hafta arası güzel yazılar yazacağım umarım =).

Okuyan ve takip edenlere teşekkürler =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder