Hürriyet

31 Aralık 2012 Pazartesi

Sadece Sıkıldım ve Yine Uzattım =)

Evet gerçekten de sadece sıkıldım ve birşeyler yazmak istedim.
Bu gece yılbaşıydı, kutlayanlar da var kutlamayanlar da. Kutlasanız da, kutlamasanız da sonuç aynı sadece bir rakam değişiyor.

Bu zamana kadar hep ailemle kutluyordum, tabi bu gecede farklı olmadı.Tek farkı vardı geçen senelerde bu gece için daha çok hazırlık yapardık bu sene onu yapmadık o kadar.
Ben zaten kaç gündür sıkıntıdan patlıyorum tam annemle konuşmak için cesaretimi topladım gibi oldu babam geldi ve gitmiyor da =/.O buradayken gidip anneme ben okulu dondurdum diyemem.
Evet daha önce bahsettim mi şuan gerçekten hatırlamıyorum ama okulumu dondurdum bu sene.Zaten orası için çok istekli değildim.Bu üçüncü üniversitem ve annem artık bıktı her sene yeni okul kaydı yaptırmaktan.Umarım bu sene bana bu konuda şans getirir.
Uzun zamandır yılbaşında aile içinde birbirimize hediye almayı kestik biz.Neden bilmiyorum hiç.
Ama bu demek değil ki kendime hediye alamayacağım.
Ne zamandır kumbaramda biriktirdiğim paramı bugün çıkardım ve koşa koşa gratise gittim.
Balm Jove ve Nude paletlerini aldım, ikisinden de son bir tane kalmıştı.
Bir tanede Sally Hansen oje ayırttım, çarşamba gidip alıcam.Umarım ikincisi %50 indirim bitmez(gerçi biraz önce baktım da 31 aralık son diyor ama bir umur benimki işte =) )
Neyse bizimkilerden hediye alma ümidim doğum günüm için var umarım bu sene de geçen seneki gibi yapmazlar.Bugün ayın 1'i şurada topu topu 7 güncük kaldı doğum günüme.
(8 OCAK BÜYÜK GÜN)(gerçi hiçbirşey yapasım yok ama belki bir şişe şarap =) )

Onun dışında video çekmek istiyorum ama babam evdeyken pek mümkün değil gibi sanırım bu.
Umarım yakın zamanda geri döner.Hem köpecikleri, kuzuları-koyunları, ördekleri felan hepsi özlemiştir onu, yani tamamen o hayvancıkları düşündüğüm için gitmesini istiyorum yoksa başka birşeyden değil.

Bahsetmek istediğim birşey daha var.Daha önceki yazımda bahsettiğim çekiliş.
Kararsız gibiydim bu konuda başta yapsam mı yapmasam mı acaba diye ama yapmaya kesin karar verdim.Zaten kararsız kaldığım zamanda bile çekiliş için ufak tefek birşeyler almaya başlamıştım.
Bu ay içinde güzel bir çekiliş yapmak istiyorum bu yüzden kesinlikle takipte olun derim belki doğum günümde bir sürpriz yapabilirim =) umarım ki yaparım.


Bu arada bloğa fazla zaman ayıramayabiliyorum ama özellikle instagramda bol bol fotoğraf paylaşıyorum.Twitter'da var ama orada da daha çok sinir olduğum şeyler olabiliyor =).
Instagram için; pisko13
Twitter için; pisko_13
Özellikle instagram'da Puki'nin bol bol fotoğrafı oluyor =).


Bu arada saçlarımı boyadım sonunda uçlarını yaptım kırmızı kırmızı =).
Tabi kullandığım boya balyaj boyası olarak ve kızılların içine canlılık versin diye kullanılan bir renk tek başına olunca çabucak akıyor bu nedenle ilk yıkamada pembeye döndü gibi.Ama ben önlemimi aldım ilk açma ve boyamada zarar göreceği ve çabuk akacağı için su bazlı bir boyada aldım koyu kırmızı.Bir kaç yıkama daha sonra onu kullanıcam bir süre sonra tekrar boya =).Bu şekilde bir süre gidecek ama bakarım ne kadar.
Benim asıl istediğim uçları gri yapmak ama sanırım saçlarım bir süre daha uzayıp kendi rengi uçlara gelmeli onun için, bekliyorum ama bakarım =).


Birde birşey sormak istiyorum; ben kırmızı far istiyorum ama bulamıyorum.Inglotta felan var sanırım tam emin değilim ama onlara da okadar vermek istemiyorum uygun fiyatta nerede, ney, nasıl birşey vardır? Bilen, duyan, gören varsa haber bekliyorum =).


Son birşey daha var iş alıyorum malum okulu dondurdum para gerek, çalışmak gerek, en önemlisi alışveriş için para gerek =).
Eşiniz, dostunuz, teyzeniz olur part-time birilerini alıyorlardır felan o kişi ben olabilirim tabi İstanbul olması önemli =D.

Fazla kaçırdım yine, sözde kısa yazacağım diyordum.
Her sefer öle diyorum ama yazdıkça kaptırıyorum kendimi =).

Bu yazının vedasını Puki ile yapacağım.
Pukimizin ilk köpek kıyafeti üzerindeki diğer bütün kıyafetleri 0-3 ay reyonundan =).
Sanırım üçüncü dışarı çıkışımız olması gerek Bağdat caddesine indik bu şekilde.
Tabi o kalabalıkta bizim kızın yürümesine imkan yoktu bütün Bağdat Caddesinde kucakta gezindi kendileri.Her gören ne şirin dedikçe kıçına bir cimcik attım boynunda bir sıra nazar boncuğu var ama olsun =)
Bu fotoğrafta da ablamın kahve almasını bekliyoruz o sıra yerdeydi hanım efendi tabi sonrasındaki görüntü komedi bir elimde kahve bir elimde Puki, gözler bizim üzerimizde =).
Arada Bağdat Caddesine gideceğiz bizim kızın alışması gerek, insanlara seslere, görülseniz gelin yanımıza =).


Neyse yine çok uzattım.
Okuyan takip eden herkese çok teşekkürler.
=).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder