Hürriyet

12 Aralık 2012 Çarşamba

Gratis ve Watsons Alışverişim

Aslında bu yazıyı dün yazıcaktım hatta video çekip o şekilde yayınlıyım diyordum ama bir türlü çekmeyi başaramadım.Bir yandan Puki önümden birşeyler kaçırdı bir yandan da ben söylediklerimi karıştırdım durdum.
Nese gelerim neler aldığıma.Bu seferde gerçekten güzel şeyler aldım.Ne kadar küçük parça şeyler alsam da yine günahım büyük harcadım bütün paramı.

İlk olarak gratis;

Bu ürünü bir hafta kadar önce annem için almıştım.Kendisi gece yatarken kullanıyor ve memnun kaldığını söyledi.Çorap şeklinde bir ürün ve 40 kullanıma kadar dayandığını söylüyor kutu arkası yazısı.
Son iki kutu kalmıştı benim gittiğim gratis'de ikisini de aldım.Benden önce bir bayan almış bir tane daha benim aldığımı görünce bana sordu nasıl olduğunu bende tavsiye ettim hemen.
Aldıklarımdan biri anneme yedek diğeri de kendim için.
Hatta şuan ayaklarımda, sevdim ben bu ürünü.Bulursanız alın derim kaçmaz.
İlk satışa çıktığında 19tl civarı bir fiyatı vardı şuan 10tl.

İç yapısı da bu şekilde.Tamamı jel kaplı değil.Bileğe kadar jel yapısı var, üst kısmı da normal çorap olarak devam ediyor.

Bu seri ilk çıktığında dikkatimi çekmişti ama almayı düşünmemiştim.Bunlarda yine stokları eritmek amaçlı indirime girmişler.İndirim olunca almamak olmazdı tabikide.Son 3 tane 60ml vücut losyonu kalmıştı.Tanesi 1tl olunca bende üçünü birden aldım.

Vücut losyonu alıpda duş jeli almadan olmazdı.Bir tanede denemek için duş jelini aldım.Buda yine 1tl.
Benim aldıklarım greyfurt-portakal olanı.
Birde bu seride meyveli olan var, onun vücut losyonu yoktu ama belki bir dahakine duş jelini deneyebilirim.

The Balm serisinden birşey almadan olmazdı.İlk çıktığından beri takipçisiyim bu markanın.Son zamanlarda yapılan indirimlerle parça parça alıyorum ürünlerini.
Geçen seferki %50 indirimde farlarını toplamıştım.Şimdiki %30 indirimde de rujunu aldım.
Benim aldığım kırmızı olan Mia Moore.
Ama derler ya sakınan göze çöp batar ahhh ne kadar doğru demişler.Ben okadar özen gösteriyim bu ruja ama o kırılsın.Moralim bozuldu diyebilirim.
Ruj benim için önemlidir.Sanırım bir tane daha alıcam bu renkten.Hem rengini sevdim çabuk tüketebilirim bunu hem kırılmış olması, hemde yedek olsun ya hazır indirimdeyken =).
Yazının altında rengi bulunmakta.


Bir sonraki durağım watsons oldu.Aslında watsonsdan alcağım şeyler belliydi.
Yeni çıkan Rimmel London rujlara bakacaktım ve yine yeni çıkan Rimmel London metalik ojeler.
Ve tabikide yılbaşı için çıkmış olan setler, el kremleri.

Kataloğa ilk baktığımda çok fazla şey dikkatimi çekmişti.Ama sadece bu el kremini almakla yetindim.
Kokusu ve yapısı hoşuma gitti sanırım bir kaç tane daha alıp kenara atabilirim =).

Watsons ıslak mendillerini seviyorum.Koku çeşitleri güzel oluyor ama daha önce bu kadar çeşit olduğu dikkatimi çekmemişti.Yasemin ve sakura arasında kalmıştım ama sonunda sakura ağır bastı ve sepete giden o oldu =).

Rimmel London oje metalik serisi daha gelmemişti.Bende ne zamandır bu renge gidip gelip bakıyordum, madem metalik yok bunu alıyım bari dedim.Fotoğraf çok kötü çıkmış rengi belli olsun diye kağıda sürdüm ama orada da tam olarak belli değil, nese yinede bir fikir verebilirim rengi konusunda.
(sağdaki flaşlı, soldaki flaşsız)
Ben bu rengi tek başına pek kullanmam ama koyu renklerin üzerinde hoş duruyor.

Metalik ojeler gelmemiş ama rujlar gelmiş neyseki.
Rujun reklamında iddia ettikleri mat ve kadifemsi bir duruşu olduğuydu.
Benim aklımda da güzel bir kırmızı vardı ama bu serinin kırmızısı beni hayal kırıklığına uğrattı.
Bir bu hoşuma gitti birde dudak rengi tonu vardı o çek hoşuma gitti ama numarasını not almamışım ne yazıkki.Belki bir dahaki alışverişimde alırım. 

Rimmel Londan'da ikincisi %50 indirimliydi.Bende başka ruj almak istemediğim için farlara baktım.
Daha önce bu markanın farlarını kullanmamıştım, denemek için bu rengi aldım eğer memnun kalırsam bir kaç tane daha beğendim onları da alcam.
Gül kurusu diyebilirim sanırım bu renk için, sedefli gibi parlaklığı var.Günlük hafif bir far hoşuma gitti.

Bir tanede Golden Rose'dan far aldım.Bu fotoğrafa aldanmayın derim.Doğal bir tonu var.Parlak ama günlük rahat kullanılabilecek bir renk bence.

Fotoğrafı flaşlı çektim, flaşsız çekince hiç belli olmadı, bu nedenle parlaklar.
Golden Rose gördüğünüz gibi hafif doğal bir ton hatta bugün onu kullandım.

Bu fotoğrafta görüldüğü gibi kendini fazla ben buradayım demeden belli eden bir far.
Günlük rahat bir ürün, yarında umarım Rimmel London'dan aldığımı denicem.

Ve bunlarda yeni rujlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder