Hürriyet

18 Aralık 2012 Salı

Günün Özeti - Dün ve Bugün-

Aslında bu başlık pek yazıyla uyumlu olmayacak ama bugün yapmam gerekenleri yapamadığım için birazda bu şekilde yazdım.
Daha yarım saat önce uyandım şuan saat akşam üstü 17.00 ve yaklaşık olarak 12 saat uyumuş bulunuyorum.
Dün evde annemin günü vardı bende okula gidiyorum diye Kozzy'ye attım kendimi.Annemden para aldım hemen harcamadan olmazdı =).

İlk adres tabikide Gratis =). Artık oradaki kızlar tanıyorlar beni zaten ordaki çalışan kızlardan birini daha önceden Kozzy'de çalışırken de tanıyordum.Çok seviyorum oraya gitmeyi.
Aslında aklımda The Balm - Sexy Mama vardı ve Sally Hansen ojeler.Benim şansıma Sexy Mama son bir adet kalmıştı ve deneme ürünü de bitmişti.Ve tabiki dayanamadım aldım hemen yanına iki adette Sally Hansen oje ekledim.Tam başka bişey almıcam derken 1 duş jeli, 2 vücut losyonu ve bir adet lipgloss aldım(almamın nedeni %70 olarak şekli, kalan %30'luk kısmı ise renginin kırmızı olması)

Gratis'den çıkıp Watsoons'a gittim.Kozzy'nin sevdiğim yanı bu iki güzel mağazanın karşılıklı olması =)
Watsons'a sonunda Rimmel London metalik ojeleri gelmiş 2 tanesi hoşuma gitti sadece ikisini aldım, diğer almak istediklerime baktım ama almadan çıktım.Rimmel London ruj alırım belki diyordum yeni seriden ama nerdeyse hiç kalmamıştı, neyse kalmaması iyi olmuş =).
Her gittiğimde Rimmel London  ojeleri sorduğumdan ve çok sık gittiğimden o gün kasaya giden kız beni tanıdı ve ben en son gidip ojeleri sorduğum gün ben mağazadan çıktıktan bir saat kadar ojeler gelmiş.Neyse ki ojeler kalmış hepsi tükenmemiş.Bu arada Rimmel London ikincisi %50 indirim tırnak bakım ve oje dışı ürünlerde diyordu ama benim aldığım ojelerde indirim oldu hoşuma da gitti küçük bir miktarda olsa biraz sonra alacaklarıma küçük bir katkı oldu =)

Son durak olarak üst kattaki Flormar'a gittim.Aslında oradan fırça bakacaktım.Gratis'den The Balm mini kabuki fırça alcaktım kalmamıştı hem yedek olsun hemde bir süre kullanıyım diye Flormar'dan fırça alcaktım ama fırça dışı şeyler alıp döndüm.İlk olarak ojelere saldırdım neyse ki 1 taneyle kurtuldum.Sonrasında Gratis ve Watsons'da da baktığım takma tırnakları sordum ve oradaki şeffaf olduğu için takma tırnakları da aldım, fırçanın sadece fiyatını sorup döndüm.

Bütün param bitmiş halde eve geldim anneme de ders iptal olmuş deyip gün yemeklerine daldım =).
Okadar güzel gün konuları vardi ki dinlerken içimde kahkahalar attım durdum.

Takma tırnak kullanmam ve sevmem de ve Flormar'ınkiler gerçekten de fazla uzunmuş.Benim bu tırnakları alma amacım küçük bir proje için.Aslında bugün bu kadar uyumasam bu projeyi yapıp buraya da ekleyecektim ama artık başka güne kaldı.

Artık yarına kaldı aldıklarımı tanıtmak ve umarım takma tırnak projesini gerçekleştirmek =).

Sözde kısa bir yazı olacaktı ama kaptırdım kendimi.
Okuyan takip edenlere teşekkürler.

İki yeni Puki fotoğrafı ile veda etmek istedim kendisi şuan kucağımda kıvrıldı top oldu uyuyor =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder